Vijesti

Dacia gazi sve pred sobom

Unatoč krizi koja i dalje potresa automobilsku industriju, Dacia je ostvarila zapanjujući uspjeh prodavši 573.800 vozila u 2022., što je rast od 6,8 % u usporedbi s 2021. Marka je ostvarila značajno postignuće prodavši 8-milionito vozilo u svijetu od 2004.

Autor: BIHAMK

Privlačnosti marke Dacia pridonosi i njena sposobnost da privuče i zadrži kupce. To je rezultiralo novim napretkom na evropskom tržištu, gdje je zabilježen rast od 15,4 % na polju prodaje putničkih vozila na tržištu koje bilježi pad od 4 %. U Francuskoj, kao najvećem tržištu marke, Dacia je prvi put postala treća najprodavanija marka na tržištu putničkih vozila. U Njemačkoj, na čijem tržištu trenutno dominiraju vozila C-segmenta, Dacia je ostvarila 50-postotni rast prodaje privatnim kupcima, prestigla i neke ugledne marke, te zauzela šesto mjesto na tržištu privatnih kupaca. Ostala tržišta također su uveliko pridonijela sjajnom učinku marke u 2022.: u Italiji je Dacia postala četvrta najprodavanija marka privatnim kupcima, u Španiji je zauzela četvrto mjesto u prodaji privatnim kupcima, u Britaniji je udvostručila prodaju, napredovala za pet mjesta i osigurala 13. mjesto na tom tržištu, u Rumuniji je ostvarila više od 30 % prodaje na tržištu putničkih vozila itd.

Dacia je u nešto manje od 15 mjeseci predstavila četiri nova ključna modela: Sandero, Spring, Duster u 2021. i Jogger u 2022. Sva četiri modela su prošla završnu fazu implementacije novog identiteta marke, te poprimila novi i odvažan izgled. To je podrazumijevalo upotrebu novih boja i prepoznatljivog amblema Dacia Link u kojem minimalistička slova „D” i „C”, isprepletena poput karika lanca, simboliziraju robusnost i jednostavnost.

Sandero je prodan u 229.500 primjeraka u 2022. (što je rast od 1,2 % u usporedbi s 2021.) te je već šestu godinu zaredom najprodavaniji automobil na evropskom tržištu privatnih kupaca i drugo najprodavanije putničko vozilo u svim prodajnim kanalima u Evropi.

Slično njemu, Duster još od 2018. drži vodeće mjesto na evropskom tržištu SUV-ova za privatne kupce, a sada je postao i drugo najprodavanije vozilo na evropskom tržištu, odmah nakon Sandera! U 2022. prodano je 197.100 primjeraka Dustera u svim zemljama (što je rast od 5,8 % u usporedbi s 2021.), dok je od 2010. godine ovaj model prodan u više od 2 miliona primjeraka.

Jedini električar u ponudi - Spring prodan je u 48.900 primjeraka u 2022. (što je povećanje od 75 % u poređenju s 2021.). Otkako je predstavljen 2021., Spring je osvojio više od 100.000 kupaca, od kojih su tri četvrtine privatni kupci. Spring je jedan od najprodavanijih električnih modela unutar ove niše. Upravo se za njega odlučuje 93 % privatnih kupaca koji prvi put kupuju električno vozilo.

Jogger je u 2022., ujedno i svojoj prvoj komercijalnoj godini, prodan u 56.800 primjeraka. Time je na evropskom tržištu privatnih kupaca postao drugo najprodavanije vozilo C-segmenta koje ne spada u SUV-ove, pri čemu je važno spomenuti da se više od 70 % kupaca i dalje odlučuje za najbolje opremljene verzije. Svaki treći kupac Dacije i 58 % kupaca modela Jogger biraju motor ECO-G 100. Riječ je o benzinsko-plinskom motoru koji u prosjeku ispušta 10 % manje emisija CO2  (118 g CO2/km) od ekvivalentnog benzinskog motora, a s napunjena oba rezervoara ostvaruje autonomiju veću od 1000 km.

BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo