Ovaj gradski model prvi je put sišao s proizvodne trake u jesen 1982. u novoizgrađenoj tvornici automobila u Zaragozi i odmah je krenuo putem da postane bestseler. Do danas – 40 godina nakon predstavljanja – više od 14 miliona primjeraka napustilo je tvornice, od kojih je većina proizvedena u Zaragozi i Eisenachu.
Taj je uspjeh postignut zahvaljujući brojnim vrhunskim tehnologijama koje su predstavljene u raznim generacijama Corse i koje su prije bile dostupne samo u višim klasama vozila. To uključuje sisteme za sigurnost i pomoć vozaču poput ABS-a i zračnih jastuka, kao i prednje kamere s pokazateljem udaljenosti, prepoznavanja saobraćajnih znakova i pomoći za ostanak u voznoj traci te, odnedavno, prilagodljivih svjetala bez zasljepljivanja Intelli-Lux LED® Matrix.
Danas je Corsa, u svojoj šestoj generaciji, traženija je nego ikad. Prošle godine je bila najpopularniji mali automobil u Njemačkoj i najprodavaniji automobil u Ujedinjenom Kraljevstvu. Baterijska električna Opel Corsa-e osvojila je nagradu ''Zlatni volan 2020.'' i već sada čini oko jednu četvrtinu prodaje Corse.
Corsa A (1982. – 1993.)
Corsa A imala je male proporcije i dužinu od samo 3,62 metra. Imala je odvažne točkove poput automobila za reli i iznimno nizak koeficijent otpora od 0,36, što je vjerojatno bio rekord u toj klasi u to vrijeme. Glavni dizajner Erhard Schnell stvorio je mali sportski automobil sa svježim, isklesanim linijama, prvenstveno namijenjen da privuče ''glavu kuće''. Vrhunac je bila Corsa GSi od 100 KS, a predstavljen je i dizelski pogon. Linija modela s dvoja i četvero vrata proširena je 1985. dodatkom popularnog modela s pet vrata. Corsa A postala je visoko cijenjeni bestseler s 3,1 milion proizvedenih primjeraka.
Corsa B (1993. – 2000.)
Uprkos uspjehu Corse broj 1, u Rüsselsheimu je odlučeno pozicionirati njenog nasljednika kao ''omiljenog među ženama''. Legenda dizajna Opela Hideo Kodama bacio se na posao i stvorio mnogo zaobljeniju, ''mekšu'' Corsu, s privlačnim prednjim svjetlima u obliku tanjira, koja su savršeno pristajala uz sladak, dječji izgled. Corsa B bila je deset centimetara duža i s mnogo prostranijom unutrašnjosti od svoje prethodnice. Također je predstavila više sigurnosne standarde u svom segmentu, uključujući ABS sistem kočenja, zaštitu od bočnog udara i prednje zračne jastuke. Za posebna tržišta, pored modela s 5 vrata, Opel je ponovno ponudio i varijante limuzine kao i karavana, te i teretnu verziju. Benzinski motori već su imali tehnologiju direktnog ubrizgavanja goriva i katalizatore, dok je GSI verzija dobila 16 ventila, a dizeli turbopunjač. Druga je Corsa bila uspješna širom svijeta i prodaja je prešla granicu od četiri miliona.
Corsa C (2000. – 2006.)
Vodeći se time da nikad ne treba mijenjati dobitni tim, Hideo Kodama opet je angažiran da dizajnira oblik Corse C. Stil je svjesno bio usmjeren prema uspješnom prethodniku. Corsa je ponovno narasla za deset centimetara u dužinu i dobila širi stav s dužim međuosovinskim razmakom, što je značajno povećalo unutrašnji prostor. Po prvi je put karoserija bila potpuno galvanizirana. Sofisticirani ECOTEC benzinski motor s četiri ventila i novi turbo dizelski motor s direktnim ubrizgavanjem osigurali su veću snagu, manju potrošnju goriva i najmanje vrijednosti emisija ispunjavajući Euro 4 standard. Corsa C također je postala zvijezda i prodana je u 2,5 miliona primjeraka.
Corsa D (2006. – 2014.)
Corsa D dobila je istaknutije karoserije s troja i pet vrata. Izvedba s troja vrata imala je jedinstveni stil coupéa namijenjen sportskim kupcima, poput originalne Corse A, dok je petovratna varijanta postala prostraniji i familijarniji automobil. Dužina Corse D još je uvijek bila manja od četiri metra. Uz Opelovu tehnologiju ecoFLEX, Corsa D je bila prva sa sistemom Start/Stop za uštedu goriva i visokoefikasne motore. Verzija 1.3 CDTI ecoFLEX trošila je samo 3,3 l/100 km kombinovano i ispuštala je samo 88 g/km CO2 (prema NEDC-u). Četvrta generacija Corse prodana je u više od 2,9 miliona primjeraka.
Corsa E (2014. – 2019.)
Dinamična, praktična i moderna, Corsa E također je bestseller s oko 1,3 miliona prodanih primjeraka. Peta je generacija također izrađena u Opelovim tvornicama u Zaragozi i Eisenachu. Po prvi je put mala zvijezda premašila granicu od četiri metra, pružajući visoku udobnost i vrhunske tehnologije na dužini od 4,02 metra. U ponudi su bili grijani volan, grijanje sjedišta i automatski klima uređaj, kao i prednja kamera s detekcijom udaljenosti, prepoznavanje saobraćajnih znakova i pomoć za ostanak u voznoj traci. Vozači Corse optimalno su povezani sa sistemima za informisanje i zabavu IntelliLink, uključujući dodirni ekran u boji od sedam inča, koji su kompatibilni s aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto. Top verzija Corsa OPC od 152 razvijala je 207 konja, a poslije u verziji Corsa GSi 150 KS.
Corsa F (2019 – 2022...)
Opel je optimalno opremljen za buduće izazove uz Corsu broj 6. Najnovija generacija malog automobila, koja je svoju premijeru imala na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu 2019., pored konvencionalnih benzinskih i dizelskih izvedbi, prvi je put za sve dostupna i u čistoj električnoj verziji bez emisija. Vrhunac predstavljaju prilagodljiva svjetla bez zasljepljivanja Intelli-Lux LED® Matrix, koja Opel prvi put nudi u segmentu malih automobila. Osim toga, Corsa F postala je najsigurniji model u 40 godina nudeći se brojnim vrhunskim sistemima za pomoć vozaču poput upozorenja na sudar, automatskim kočenjem u slučaju opasnosti i detekcijom pješaka, kao i prilagodljiva kontrola brzine na temelju radara, što vožnju čini još sigurnijom i opuštenijom.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.