Prva Opel Corsa, poznata i kao Corsa A, prvi put je sišla s proizvodne trake prije 40 godina. Od tada, njemački proizvođač automobila prodao je ukupno 14 miliona primjeraka, što je Corsu učinilo jednim od najprodavanijih modela u svojoj klasi. Kako bi proslavio 40. godišnjicu Corse u pravom duhu, Opel je kreirao limitiranu seriju sa prepoznatljivim nazivom Corsa 40 Years, koja će se u narednim sedmicama naći u prodajim salonima na odabranim evropskim tržištima. Biće proizvedeno samo 1982 automobila s ovom oznakom, kao omaž godini u kojoj je Corsa debitovala. Svaki automobil će imati svoju pločicu unutra, od 0001 do 1982.
Ovi limitirani modeli Corse također će se pohvaliti novom bojom eksterijera pod nazivom "Rekord Red", koja veoma podsjeća na crvenu boju na originalnoj Corsi A. Tu je i dodatni kontrast koji pruža crni krov i dekor u crnoj boji, kao što su amblem Opel Blitz, otvor prtljažnika i natpis Corsa. Ostale vanjske karakteristike uključuju 17-inčne sjajne crne alu felge sa mat sivim umecima.
U enterijeru limitirana serija Corse dolazi sa modernom interpretacijom i originalnim uzorkom tartan presvlaka sjedišta. Što se tiče brojčane oznake sa brojevima od 0001 do 1982, ona se nalazi na armaturnoj ploči na suvozačkoj strani.
Na kraju, standardna oprema je jako bogata. Lista kreće od multimedijalnog uređaja (kompatibilnog sa Apple CarPlay i Android Auto) do LED farova i elektronskih sistema pomoći vozaču, kao što je upozorenje na frontalni sudar s automatskim kočenjem u nuždi i detekcijom pješaka.
Opel Corsa ostaje najprodavaniji mali automobil u Njemačkoj. U međuvremenu, potpuno električna Corsa-e je prošlog mjeseca nadmašila prodaju BEV vozila u matičnoj zemlji.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.