Uz novi C3, Citroen ima velika očekivanja od njegovog derivata C3 Aircross, te od većeg modela C4 koji je prošao tretman osvježenja. Ponudu će zaokružiti potpuno nova generacija C5 Aircross modela koji bi trebao stići do kraja godine.
Da se vratimo novitetu zvanom C3 Aircross. Iako je na istoj platformi kao i maleni C3, njegova veća izvedba je crossover koji se izdužio na skoro 4,40 metara i u čiju kabinu se može smjestiti do sedam osoba. Ovaj koncept ćemo uskoro vidjeti takođe kod Opel Frontere i Fiat Multiple. S obzirom da je u pitanju B SUV segment, sedmerosjedi ne postoje na tržištu, što će biti prednost za ovaj Stellantisov trio.
C3 Aircross je postao sedmerosjed, u opciji naravno, i to je možda najveća novost. Sprijeda dosta liči na obični C3, ali šira i izdužena karoserija s klirensom od 20 cm, govore da je ovo broj veći model u Citroenovoj ponudi. Veći znači i komforniji, a i prtljažnik je mnogo veći od onog u C3, jer u konfiguraciji s pet sjedišta nudi 460 litara, odnosno 330 litara ukoliko se preklopi treći red sjedišta kod modela sa sedam siceva.
Budući da je derivat modela C3 sve unutra je manje više isto s jednakim rasporedom i uređenjem, s tim da Aircross očigledno nudi mnogo veću komociju za veće porodice, a posebno za dalja putovanja. Čak su i paketi opreme (You, Plus i Max) jednaki, pa i motorizacija, mada je iz ponude izbijen osnovni 1,2-litarski benzinac. Zvanična ponuda motora svodi se na hibrid od 145 KS i električnu verziju sa 113 KS I 44-kilovatnom baterijom. Shodno tome, u ponudi su samo automatski mjenjači.
Cijena hibrida starta od 45.172 KM do registracije, a ovaj pogon se ne može dobiti u osnovnom paketu, već je dostupan od srednjeg Plus i najnakrcanijeg Max. S druge strane, električna verzija ima početnu cijenu od 51.062 KM, odnosno od 41.062 KM s uračunatom subvencijom.
Kompaktni C4 nam nije nepoznanica. Na tržištu je već četiri godine i prema ustaljenoj praksi neminovan je bio odlazak “pod nož” na zatezanje bora i osvježenje ponude.
Iz Citroena ističu da je novi C4 sofisticiraniji i elegantniji jer je, mimo novog vizuelnog dojma s novim svjetlosnim potpisom, tehnološki unaprijeđen kako bi bio konkurentan u drugom dijelu životnog ciklusa.
U unutrašnjosti, koja kupcima nudi tri različite teme, ugrađen je novi 7-inčni ekran u ulozi instrument ploče, kao i novi 10-inčni ekran multimedijalnog sistema. Automobil se može specificirati uz korištenje do 20 sistema pomoći vozaču iz ADAS asortimana.
U ponudi su samo automatski mjenjači, upregnuti sa 1,2-litarskim benzincem od 130 KS, odnosno s blagim hibridom u dvije verzije – sa 110 ili 145 KS. C4 i dalje nudi dvije električne opcije, sa baterijama od 51 ili 54 kWh, s dometom od 360, odnosno 420 kilometara. Nova opcija kod baterijskih verzija je V2L, odnosno mogućnost dvosmjernog protoka struje i napajanja drugih uređaja.
S obzirom da obični benzinac izlazi iz proizvodnje u trećem kvartalu, okosnoca prodaje će biti hibridi, koji imaju ulaznu cijenu od 42.328 KM, dok baterijska verzija počinje s cijenom od 58.145 KM prije poticaja.
Limuzinski C4X takođe ostaje u ponudi. On je oko 4.000 KM skuplji od ekvivalentnog hatchbacka.
Povezane novosti

Jeep je ponovo Juventusov zvanični sponzor
Brend Jeep se vraća na dresove Juventusa i ponovo je zvanični sponzor muškog prvog tima, ženskog prvog tima i ekipe Juventus Next Gen.

Ford proizveo 10.000 električnih Puma Gen-E u Rumuniji
Kompanija Ford Otosan, dostigla je prekretnicu od 10.000 proizvedenih Puma Gen-E jedinica u fabrici u rumunskoj Craiovi. Novi električni model marke postaje sve zanimljiviji kupcima baterijskih vozila.

Ublažavaju se ograničenja za smanjenje emisije CO2 iz novih automobila
EU daje proizvođačima automobila više vremena za ispunjavanje ciljeva smanjenja emisije CO2. Međutim, zabrana prodaje novih automobila na benzin i dizel za 2035. godine ostaje na snazi uz jednu iznimku.