Citroën pokrenuo proizvodnju novog C3 u Srbiji
Nakon sporazuma između Stellantisa i Ministarstva privrede Srbije, fabrika u Kragujevcu je u potpunosti modernizovana u periodu od 2022. do 2024. godine kako bi prihvatila novu Smart Car platformu i omogućila proizvodnju električnih modela kao što je C3.
Pogon zapošljava više od hiljadu radnika i odlikuje se visokom razinom kvalitete i produktivnosti, oslanjajući se na moderne, automatizovane i robotizovane proizvodne linije. Ovaj industrijski izbor je ključan za mogućnost ponude kompaktnog, svestranog i pristupačnog modela proizvedenog u Evropi.
Sve u vezi s modelom C3 je osmišljeno s ciljem atraktivnog cjenovnog pozicioniranja – od jednostavnosti dizajna do izbora proizvodne lokacije, od nove platforme Smart Car koju inaugurira do opreme u vozilu. Novi C3 ima za cilj učiniti automobil dostupnim simbolom slobode, usmjerenim ka energetskoj tranziciji, bez kompromisa po pitanju udobnosti, dizajna, svestranosti upotrebe i sve opreme koju kupci u ovom segmentu očekuju.
Ove privlačne karakteristike već su dovele do više od 130.000 narudžbi, iako je model dostupan na prodajnim mjestima u Evropi tek od posljednjeg kvartala 2024. godine. Novi C3 je krajem prvog kvartala 2025. godine čvrsto zauzeo treće mjesto na francuskom i italijanskom tržištu i drugo mjesto po prodaji električnih vozila u Francuskoj.
Od ukupnog broja prodanih C3 vozila od lansiranja, 30% čine električne verzije. Proizvodnja u Srbiji dopunjuje proizvodnju u Trnavi, Slovačka, koja je također dom novog modela C3 Aircross, trenutno u fazi lansiranja.
Novi C3 omogućava pristup mobilnosti bez obzira na izvor energije. Riječ je o četvrtoj generaciji popularnog Citroën modela, s ukupno više od 5,6 miliona prodanih primjeraka.
Novi C3 nudi još više udobnosti zahvaljujući Citroën Advanced Comfort ovjesu, koji dopunjuje redizajnirana sjedišta i koncept C-Zen lounge na komandnoj tabli. Prihvatajući kodove SUV-a, zadržava kompaktnost i okretnost prethodne verzije, dok istovremeno nudi više prostora i lakši pristup.
Od samog početka, novi C3 je dizajniran da uključuje električnu verziju, te je dostupan u benzinskoj, hibridnoj i električnoj verziji s dometom većim od 320 km. Njegovo cjenovno pozicioniranje predstavlja iskorak u odnosu na klasične ponude u ovom segmentu.
Povezane novosti

Marke grupacije Geely ostvarile rast prodaje od 31% u prvom kvartalu
Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding) objavio je da je ukupna prodaja svih njihovih automobilskih brendova u prvom tromjesečju 2025. dostigla 946.627 vozila, što je povećanje od 31% na godišnjem nivou.

Renault i Geely imaju rješenje da pretvore električne automobile u hibride
Horse Powertrain, kompanija u 45 posto vlasništvu Renaulta, 45 posto Geelyja i s 10 posto udjela kompanije Aramco predstavlja hibridni komplet za električne platforme: benzinski motor, električni motor i mjenjač u jednoj kompaktnoj jedinici.

Protekli mjesec u BIHAMK-u: mart, 2025. godina
Proljeće je stiglo! Dani su duži, a sunce i lijepo vrijeme sve učestaliji. Sa posljednjim danom u mjesecu martu prestala je i zakonska odredba o obaveznom posjedovanju zimske opreme.