Već gotovo 100 godina Citroën podržava profesionalce svojom ponudom izdržljivih i inovativnih lakih komercijalnih vozila, prilagođenih specifičnim potrebama svake profesije. To je posebno slučaj u segmentu dostavnih vozila s legendarnim modelima poput TUB-a, istinskog pionira modernih lakih komercijalnih vozila, slavnog Type H, renomiranog C25 i dizajnerskog Jumpera koji danas slavi 30. godišnjicu i iskorištava priliku da sebi udahne novi život s više stila, više povezivosti i isto toliko praktičnosti.
1994.: Jumper je na tržište dostavnih vozila uveo potpuno novi tip modernosti
Na svom lansiranju u januaru 1994., Jumper je ostavio neizbrisiv dojam na javnost, jer je na tržište dostavnih vozila uveo dizajn, udobnost, ergonomiju i užitak u vožnji nadahnut putničkim automobilima. Marka Citroën posebnu pažnju posvećuje potrebama poslovnih korisnika koji provode duge sate u svojim vozilima, zbog čega su se posebno potrudili da unutrašnjost Jumpera bude ergonomski dizajnirana kao u limuzini s pet vrata, a osim toga ima i poboljšanu zvučnu izolaciju i opremu koja do tada nije bila prisutna u kombiju, poput električno podesivih prozora i klima uređaja.
Naravno, novi Jumper nije zaboravio zadovoljiti bitne potrebe svih poslovnih korisnika, jer je ponudio široku ponudu motora (benzinskih i dizel, uključujući novi 2,5-litarski atmosferski dizel motor i trocilindarski turbodizel motor, čiji je veliki obrtni moment dobro odgovarao velikim opterećenjima) i karoserijskim izvedbama koje su zajedno činile ponudu od čak 58 različitih verzija modela Jumper!
2002.: potpuno novi motori i inovativna oprema
Početkom 2000. godine Jumper je predstavljen s obnovljenim dizajnom i prije svega s dva motora koja su bila na vrhuncu tehnologije za to vrijeme: 2.2 HDi turbodizel motorom s direktnim ubrizgavanjem i 2.0is motorom s dvije vrste goriva (benzin i tečni naftni gas). Svoju inovativnost Jumper je pokazao i na području opreme, jer je prvi u svom segmentu ponudio vozačevo sjedište s podesivim ovjesom, kamerom i radarskim mjeračima na zadnjem dijelu.
2006.: novi Jumper koji je još bolje odgovarao potrebama svog vremena
Na temelju uspjeha prve generacije modela Jumper, Citroën je predstavio potpuno novi model koji je još preciznije odgovorio na potrebe poslovnih korisnika. Njegov dizajn je bio moderan, a istovremeno praktičan o čemu svjedoče stepenice ugrađene u branik, što je korisniku olakšalo čišćenje vjetrobranskog stakla. Raspon korisne zapremine povećan je na 17 m3 u usporedbi s prethodnih 14 m3, a novi Jumper bio je jedini model s prednjim pogonom u svom segmentu koji je dopuštao ukupnu masu vozila od preko 3,5 tone. Paleta HDi dizelskih motora proširena je na tri različite snage: 100, 120 i 157 KS.
2014.: najnapredniji Jumper s prvim sistemima za pomoć u vožnji
Jumper je oduvijek prednjačio, no prije desetak godina dobio je sve najmodernije asistencijske sisteme: LED dnevna svjetla, ekran na dodir s integriranim navigacijskim sistemom, Connecting Box s Bluetooth hands-free upravljanjem i USB utičnicom, upozorenjem o nenamjernoj promjeni vozne trake te za e-HDi motore i sistem Stop&Start koji smanjuje potrošnju goriva u gradu za 0,5 l/100 km.
2024.: Jumper i ë-Jumper ulaze u novu eru
Citroën već nekoliko sedmica prodaje svoje nove modele Jumper i ë-Jumper. Danas su dimenzije modela Jumper već bez presedana, budući da ima za cilj ostati u potpunosti povezan s rastućim ograničenjima, potrebama i željama poslovnih korisnika. Za veću udobnost tokom vožnje, za Jumper je po prvi put dostupan automatski mjenjač.
Novi ë-Jumper s potpuno novim 100% električnim motorom dostupan je poslovnim korisnicima kojim mnogo znače održiva mobilnost i sniženje troškova svakodnevne upotrebe. Njegova snaga od 270 KS i domet od 420 km su za uzor konkurentima u ovom segmentu automobila. Novi ë-Jumper može se napuniti od 0 do 80% u samo 55 minuta na brzoj punionici snage 150 kW.
Jumper se u svom segmentu već smatra pionirom u vožnji bez emisija, a u budućnosti će biti dostupan i s novim motorom na vodikove gorivne ćelije koji bi trebao omogućiti domet od gotovo 500 km.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.