Vijesti

Chevy Impala – Uvijek pri vrhu kolekcionarske liste

Ovo je primjerak iz 1959. godine, dakle pripadnik druge generacije, koji je dugo opstao u dobrom stanju kao dio privatne kolekcije.

Autor: BIHAMK

Bili kolekcionar ili ne, mora se priznati da današnje tržište nudi bezbroj mogućnosti za ljude koji žele vintage vožnju ili čak projekat za sebe u vidu restauracije. Od nekadašnjih muscle automobila do luksuznih kabrioleta i od automobila u vrhunskom stanju do olupina koje je potrebno spasiti, na sceni gotovo ništa ne nedostaje.

U svijetu kolekcionara posebno mjesto zauzima Chevrolet Impala, jedna od najprodavanijih automobila 1960-ih. Predstavljen od strane Chevyja krajem 50-ih godina prošlog stoljeća, prodavao se u tako velikom broju da ih danas na stotine stoje parkirani u hambarima i poljima i skupljaju koroziju.

Barem je tako sve dok neko ko vidi njihov potencijal ne dođe i kupi ih, a zapravo je to čest slučaj koji ustvari uspješno tržište Impala drži poprilično aktivnim. Ovaj model ima toliki potencijal da nekima od njih, kao što je to slučaj s ovom Impalom, nisu dovoljni ni neki prethodni restauratorski radovi, jer se stalno dodaje nešto novo.

Ovo je primjerak iz 1959. godine, dakle pripadnik druge generacije, koji je dugo opstao u dobrom stanju kao dio privatne kolekcije. Od samog početka bio je bogato opremljen automobil, ali sada je privlačniji nego ikad.

Još 2010. godine, nakon što je napustila spomenutu kolekciju, Impala je ušla u dvogodišnji proces restauracije u rukama profesionalne garaže na Floridi pod nazivom Steve Cooley Motors. Tadašnji zahvati su joj donijeli eksterijer modela GM Chevrolet Inca Silver, stil sa hromiranim dijelovima i, što je najvažnije, ručno izrađenim platnenim krovom.

Nakon što je restauracija završila, automobil se jedva vozio, bio je dugoparkiran u jednom skladištu s kontroliranom klimom prešavši samo 133 milje (214 km). Ali onda, 2020. godine, prešao je u ruke druge ekipe, Street Productions, koja je dobila inspiraciju za dovršetak restauracije.

Ubačen je tvornički ''kasetaš'' Wonderbar, samo prerađen kako bi se prilagodio Bluetooth i USB povezivanju i novi set zvučnika zajedno s Pioneer subwooferom. Instalirani su čak i originalni mjerači, samo ispravno kalibrisani. EVOD felge namontirane su na gume s karakterističnim radijalnim bijelim zidom.

 

Pod prednjom ''haubom'' namontiran je originalni, ali obnovljeni 348ci big block V8 motor, nastao u vrijeme kada je ovaj automobil napravljen. Njegova snaga od 315 KS prenosi se pomoću 3-stepenog automatskog mjenjača.

BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo