Cadillac bi mogao postati dobavljač motora u F1 od 2028.
Američki Cadillac je podnio zahtjev Svjetskoj automobilskoj federaciji s ciljem da postane službeni dobavljač motora za F1 od sezone 2028. Cadillac bi tako postao sedmi dobavljač pogonske jedinice uz Ferrari, Mercedes, Hondu, Renault, Audi i Red Bull-Ford.
Prije mjesec dana Svjetska automobilska federacija (FIA) odobrila je Andrettijevo pismo namjere za ulazak u Formulu 1. Ulazak ovog američkog tima očekuje se od 2026. godine.
Do tada se još treba raspraviti o nizu ekonomskih stvari, poput ‘’honorara’’ od najmanje 200 miliona dolara koji bi između sebe podijelili sadašnji timovi koji učestvuju u najbržem cirkusu na svijetu. Ukratko, riječ je o kompenzaciji, u sklopu koje će nagrada biti podijeljena na 11 dijelova, a ne na 10 kao što je sada slučaj.
Sada, mjesec dana nakon odobrenja pisma namjere, kao General Motorsov brend, američki Cadillac potvrđuje da je predao sve potrebne dokumente kako bi postao dobavljač motora za Formulu 1 od 2028. godine. Američka marka isporučivat će motore novom timu Andretti, koji do tada treba podršku drugog dobavljača.
Prema propisima FIA-e, pogonski sklop za Andretti će osigurati neki od postojećih proizvođača koji sarađuje s najmanje timova/kupaca. Popis saradnje Andretija i dobavljača između 2026. i 2028. bi uključivao imena poput Honde i Renaulta, koji opskrbljuju najmanje timova, ukupno tri – Red Bull, Alpha Tauri, odnosno Alpine. A možda se popisu priključi i Audi, koji tek treba da preuzme Alfa Romeo/Sauber.
Što se tiče Cadillaca, rad na razvoju nove pogonske jedinice već bi trebao započeti. Cadillac može iskoristiti svoje bogato autosport iskustvo koje ima u razvoju 5,5-litrenog V8 motora koji pogoni prototip Cadillac IMSA GTP.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.