Pretprodaja BYD Seala započela je krajem maja ove godine. Već u prvom punom komercijalnom mjesecu prodaja Seala dostigla je enormnih 110.000 jedinica, što je postao ogroman uspjeh, s obzirom da je proizvođač skromno najavio planirani godišnji proizvodni kapacitet od svega 60.000 automobila. Dakle, izgleda da je BYD potcijenio interes kupaca za ovom jako zavodljivom električnom limuzinom, zahvalne autonomije i povoljne cijene.
S tim u vezi, plasman BYD automobila od prvog augusta započeo je i na tržištima Njemačke i Švedske preko Hedin Mobility Grupe. Ovo je jedna od većih evropskih grupacija koja predstavlja više od 30 brendova preko mreže od 230 dilera u Njemačkoj, Švicarskoj, zemljama Skandinavije i Beneluksa, što znači da će BYD ozbiljno ući na vrelo evropsko tržište.

Trenutno BYD ima tri serije automobila: Dynasty, Warship i Ocean. Seal je drugi automobil u seriji Ocean, koja se sastoji samo od električnih vozila. Atraktivni Seal (tuljan) je sportska električna limuzina s cjenovnim rasponom od 31.180 – 38.600 dolara. Postavljena je na BYD-ovu e-platformu 3.0 sa 4,8m dužine (45mm duži od Tesla Model 3) i međuosovinskim razmakom od 2,92m. Također ima impresivnu tehnologiju temeljenu na CTB (Cell to Body) kao i jako nizak koeficijent otpora zraka od 0,219 Cd, zbog niske linije haube i aerodinamičnog oblika.

Kod ove limuzine postoje četiri nivoa opreme, dvije baterije, te verzije sa zadnjim ili 4x4 pogonom. Dvije verzije sa zadnjim pogonom opremljene su baterijom od 61,44 kWh za domet od 550 km (prema CLTC standardu), a snaga elektromotora je 204 KS. Osnovna verzija Seala je povoljnija od Tesle Model 3 za skoro 11.000 dolara na kineskim tržištu. Treći nivo opreme ima veću bateriju od 82,5 kWh, dovoljnu za impresivnih 700 km autonomije. Također ima pogon na zadnje točkove, ali snaga elektromotora 313 KS. Najjača verzija u vrhunskom izadnju Seala ima istu bateriju i pogon na sve točkove s dva elektromotora ukupne snage 530 KS. Ovakav Seal ima autonomiju od 650 km. BYD navodi impresivne podatke: potrošnja energije kod 4WD Seala je svega 12,7 kWh/100 km, a baterija se može napuniti za samo 15 minuta dovoljnih za 300 km autonomije.
Ovaj brzorastući brend već se proširio na 70 različitih tržišta širom svijeta, a početkom iduće godine stiže i u Japan.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.