BYD Seal U stiže u Evropu: Plug-in hibridni SUV s dometom od 1.100 km
Kineski SUV BYD Seal U stiže u Evropu već ovog ljeta. SUV s plug-in hibridnim pogonskim sistemom omogućava autonomiju do 125 km u čisto električnom modu rada i ukupno 1.100 kilometara. Težak izazov za evropsku konkurenciju.
Evropljani će od ovog ljeta moći kupiti novi elektrificirani SUV iz Kine. Riječ je o BYD Seal U, plug-in hibridnom modelu koji je prvi put predstavljen početkom godine na Salonu automobila u Ženevi.
BYD Seal U ima dužinu od 4.775 mm, širinu od 1.890 mm, visinu od 1.670 mm i međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm. Prtljažnik ima kapacitet između 552 i 1.440 litara. Dakle, riječ je o vozilu koji prelazi gabarite popularnog C SUV segmenta u Evropi i uredno gazi na teren većih ''terenaca'' poput Kodiaqa, Santa Fea, Sorenta i sl.
Kineski SUV će biti dostupan u tri verzije. Osnovni model će biti opremljen atmosferskim motorom od 1,5 litara zapremine, koji razvija 98 KS. Sklop uključuje i električni agregat od 197 KS, a ukupna snaga dostiže 218 KS i 300 Nm. U slučaju ove verzije, baterija kapaciteta 18,3 kWh obećava čistu električnu autonomiju do 80 kilometara.
Srednja verzija takođe raspolaže s 218 KS, ali dolazi s baterijom od 26,6 kWh i obećava čisto električni domet od 125 kilometara i ukupni domet od 1.100 km. To je domet koji već sada nadmašuje evropske predstavnike, a Kinezi najavljuju PHEV model koji će u bliskoj budućnosti imati ukupnu autonomiju od čak 2.000 kilometara.
Top verzija nudi termalni SUS motor od 131 KS i dva električna agregata, s ukupno 324 KS i 550 Nm. U ovim uslovima, ovaj hibrid do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i može preći do 70 kilometara u čisto električnom režimu.
Na listi standardne opreme su, između ostalog, centralni rotirajući displej od 15,6 inča i dvije zone za induktivno punjenje mobilnih telefona.
Novi BYD Seal U dolazi s garancijom od 6 godina i 150.000 kilometara. Štaviše, Kinezi garantuju da baterija ima kapacitet od 70% nakon 8 godina korištenja ili 200.000 pređenih kilometara.
Lansiranje na evropsko tržište je zakazano za ljeto ove godine. Početni model Signal U DM-I boost ima cijenu od 38.500 eura bez uključenog popusta i subvencije.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.