BYD Seal U stiže u Evropu: Plug-in hibridni SUV s dometom od 1.100 km
Kineski SUV BYD Seal U stiže u Evropu već ovog ljeta. SUV s plug-in hibridnim pogonskim sistemom omogućava autonomiju do 125 km u čisto električnom modu rada i ukupno 1.100 kilometara. Težak izazov za evropsku konkurenciju.
Evropljani će od ovog ljeta moći kupiti novi elektrificirani SUV iz Kine. Riječ je o BYD Seal U, plug-in hibridnom modelu koji je prvi put predstavljen početkom godine na Salonu automobila u Ženevi.
BYD Seal U ima dužinu od 4.775 mm, širinu od 1.890 mm, visinu od 1.670 mm i međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm. Prtljažnik ima kapacitet između 552 i 1.440 litara. Dakle, riječ je o vozilu koji prelazi gabarite popularnog C SUV segmenta u Evropi i uredno gazi na teren većih ''terenaca'' poput Kodiaqa, Santa Fea, Sorenta i sl.
Kineski SUV će biti dostupan u tri verzije. Osnovni model će biti opremljen atmosferskim motorom od 1,5 litara zapremine, koji razvija 98 KS. Sklop uključuje i električni agregat od 197 KS, a ukupna snaga dostiže 218 KS i 300 Nm. U slučaju ove verzije, baterija kapaciteta 18,3 kWh obećava čistu električnu autonomiju do 80 kilometara.
Srednja verzija takođe raspolaže s 218 KS, ali dolazi s baterijom od 26,6 kWh i obećava čisto električni domet od 125 kilometara i ukupni domet od 1.100 km. To je domet koji već sada nadmašuje evropske predstavnike, a Kinezi najavljuju PHEV model koji će u bliskoj budućnosti imati ukupnu autonomiju od čak 2.000 kilometara.
Top verzija nudi termalni SUS motor od 131 KS i dva električna agregata, s ukupno 324 KS i 550 Nm. U ovim uslovima, ovaj hibrid do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i može preći do 70 kilometara u čisto električnom režimu.
Na listi standardne opreme su, između ostalog, centralni rotirajući displej od 15,6 inča i dvije zone za induktivno punjenje mobilnih telefona.
Novi BYD Seal U dolazi s garancijom od 6 godina i 150.000 kilometara. Štaviše, Kinezi garantuju da baterija ima kapacitet od 70% nakon 8 godina korištenja ili 200.000 pređenih kilometara.
Lansiranje na evropsko tržište je zakazano za ljeto ove godine. Početni model Signal U DM-I boost ima cijenu od 38.500 eura bez uključenog popusta i subvencije.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.