BYD Seal U stiže u Evropu: Plug-in hibridni SUV s dometom od 1.100 km
Kineski SUV BYD Seal U stiže u Evropu već ovog ljeta. SUV s plug-in hibridnim pogonskim sistemom omogućava autonomiju do 125 km u čisto električnom modu rada i ukupno 1.100 kilometara. Težak izazov za evropsku konkurenciju.
Evropljani će od ovog ljeta moći kupiti novi elektrificirani SUV iz Kine. Riječ je o BYD Seal U, plug-in hibridnom modelu koji je prvi put predstavljen početkom godine na Salonu automobila u Ženevi.
BYD Seal U ima dužinu od 4.775 mm, širinu od 1.890 mm, visinu od 1.670 mm i međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm. Prtljažnik ima kapacitet između 552 i 1.440 litara. Dakle, riječ je o vozilu koji prelazi gabarite popularnog C SUV segmenta u Evropi i uredno gazi na teren većih ''terenaca'' poput Kodiaqa, Santa Fea, Sorenta i sl.
Kineski SUV će biti dostupan u tri verzije. Osnovni model će biti opremljen atmosferskim motorom od 1,5 litara zapremine, koji razvija 98 KS. Sklop uključuje i električni agregat od 197 KS, a ukupna snaga dostiže 218 KS i 300 Nm. U slučaju ove verzije, baterija kapaciteta 18,3 kWh obećava čistu električnu autonomiju do 80 kilometara.
Srednja verzija takođe raspolaže s 218 KS, ali dolazi s baterijom od 26,6 kWh i obećava čisto električni domet od 125 kilometara i ukupni domet od 1.100 km. To je domet koji već sada nadmašuje evropske predstavnike, a Kinezi najavljuju PHEV model koji će u bliskoj budućnosti imati ukupnu autonomiju od čak 2.000 kilometara.
Top verzija nudi termalni SUS motor od 131 KS i dva električna agregata, s ukupno 324 KS i 550 Nm. U ovim uslovima, ovaj hibrid do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i može preći do 70 kilometara u čisto električnom režimu.
Na listi standardne opreme su, između ostalog, centralni rotirajući displej od 15,6 inča i dvije zone za induktivno punjenje mobilnih telefona.
Novi BYD Seal U dolazi s garancijom od 6 godina i 150.000 kilometara. Štaviše, Kinezi garantuju da baterija ima kapacitet od 70% nakon 8 godina korištenja ili 200.000 pređenih kilometara.
Lansiranje na evropsko tržište je zakazano za ljeto ove godine. Početni model Signal U DM-I boost ima cijenu od 38.500 eura bez uključenog popusta i subvencije.
Povezane novosti
![Novi Bentley Flying Spur će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721889064-novi-bentley-flying-spur-ce-biti-najmocnija-limuzina-u-istoriji-brenda.jpg?v1721889093)
Novi Bentley Flying Spur će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda
Bentley je otkrio niz novih detalja o sljedećoj generaciji modela Flying Spur. Novajliju će pogoniti isti pogonski sklop, preuzet od novog kupea Continental GT Speed, što znači da će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda.
![Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721803890-kineski-hongqi-zeli-lansirati-12-novih-modela-u-evropi.jpg?v1721803959)
Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi
Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.
![Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721716877-lancia-zapocela-testiranje-novog-ypsilona-rally4-hf.jpg?v1721720476)
Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF
Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.