BYD Seal U stiže u Evropu: Plug-in hibridni SUV s dometom od 1.100 km
Kineski SUV BYD Seal U stiže u Evropu već ovog ljeta. SUV s plug-in hibridnim pogonskim sistemom omogućava autonomiju do 125 km u čisto električnom modu rada i ukupno 1.100 kilometara. Težak izazov za evropsku konkurenciju.
Evropljani će od ovog ljeta moći kupiti novi elektrificirani SUV iz Kine. Riječ je o BYD Seal U, plug-in hibridnom modelu koji je prvi put predstavljen početkom godine na Salonu automobila u Ženevi.
BYD Seal U ima dužinu od 4.775 mm, širinu od 1.890 mm, visinu od 1.670 mm i međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm. Prtljažnik ima kapacitet između 552 i 1.440 litara. Dakle, riječ je o vozilu koji prelazi gabarite popularnog C SUV segmenta u Evropi i uredno gazi na teren većih ''terenaca'' poput Kodiaqa, Santa Fea, Sorenta i sl.
Kineski SUV će biti dostupan u tri verzije. Osnovni model će biti opremljen atmosferskim motorom od 1,5 litara zapremine, koji razvija 98 KS. Sklop uključuje i električni agregat od 197 KS, a ukupna snaga dostiže 218 KS i 300 Nm. U slučaju ove verzije, baterija kapaciteta 18,3 kWh obećava čistu električnu autonomiju do 80 kilometara.
Srednja verzija takođe raspolaže s 218 KS, ali dolazi s baterijom od 26,6 kWh i obećava čisto električni domet od 125 kilometara i ukupni domet od 1.100 km. To je domet koji već sada nadmašuje evropske predstavnike, a Kinezi najavljuju PHEV model koji će u bliskoj budućnosti imati ukupnu autonomiju od čak 2.000 kilometara.
Top verzija nudi termalni SUS motor od 131 KS i dva električna agregata, s ukupno 324 KS i 550 Nm. U ovim uslovima, ovaj hibrid do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i može preći do 70 kilometara u čisto električnom režimu.
Na listi standardne opreme su, između ostalog, centralni rotirajući displej od 15,6 inča i dvije zone za induktivno punjenje mobilnih telefona.
Novi BYD Seal U dolazi s garancijom od 6 godina i 150.000 kilometara. Štaviše, Kinezi garantuju da baterija ima kapacitet od 70% nakon 8 godina korištenja ili 200.000 pređenih kilometara.
Lansiranje na evropsko tržište je zakazano za ljeto ove godine. Početni model Signal U DM-I boost ima cijenu od 38.500 eura bez uključenog popusta i subvencije.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.