BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Prema najnovijim podacima o globalnoj prodaji, dva kineska brenda su se uspjela plasirati među 10 najprodavanijih automobilski marki na svijetu, a jedna od njih je upravo BYD. Ovaj brend je, u vrlo kratkom vremenu, postao lider na globalnom tržištu elektrifikovanih vozila, potvrđujući svoju poziciju kao ključnog aktera u industriji.
Na svečanosti povodom ovog značajnog jubileja, BYD je obilježio lansiranje svog istorijskog 10-milionitog modela. Ovaj trenutak dolazi kao kulminacija gotovo tri decenije inovacija i napredovanja u automobilskoj industriji.
BYD je osnovao Wang Chuanfu 1995. godine kao kompaniju koja se bavila proizvodnjom baterija. Nakon što je 2003. godine preuzeo Xi'an Qinchuan Automobile, kineski brend je kročio na tržište automobila. Samo dvije godine kasnije, BYD je lansirao svoj prvi serijski model, F3, kompaktni sedan koji je postao jedan od prvih kineskih automobila koji je dostigao proizvodnju s više od 10.000 jedinica mjesečno.
Iako je relativno mlad brend, BYD je zabilježio izuzetan rast u posljednjih pet godina, kako u prodaji, tako i u asortimanu modela. Tokom 2023. godine, BYD je postao najveći proizvođač elektrifikovanih automobila na svijetu, s više od tri miliona prodatih vozila.
Jubilarni 10-milioniti model je Denza Z9, luksuzna shooting brake limuzina koja ima ambiciju da parira prestižnim modelima poput Porsche Taycana. Takav odlučan pristup pokazuje ambiciju brenda da se takmiči sa svjetskim marakama na vrhunskom nivou performansi i dizajna.
Marka BYD je od prošle godine prisutna i na bh. tržištu preko showroom koncepta prodaje.
Povezane novosti

Protekli mjesec u BIHAMK-u: septembar, 2025. godina
Iako smo ispratili ljeto, tokom kojeg smo za dosta vas bili pravi prijatelj na cesti, jer smo vam pruženom intervencijom ili informacijom omogućili bezbjedan nastavak putovanja, dolazak septembra i početak jeseni nosi sa sobom nove izazove.

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".