BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Prema najnovijim podacima o globalnoj prodaji, dva kineska brenda su se uspjela plasirati među 10 najprodavanijih automobilski marki na svijetu, a jedna od njih je upravo BYD. Ovaj brend je, u vrlo kratkom vremenu, postao lider na globalnom tržištu elektrifikovanih vozila, potvrđujući svoju poziciju kao ključnog aktera u industriji.
Na svečanosti povodom ovog značajnog jubileja, BYD je obilježio lansiranje svog istorijskog 10-milionitog modela. Ovaj trenutak dolazi kao kulminacija gotovo tri decenije inovacija i napredovanja u automobilskoj industriji.
BYD je osnovao Wang Chuanfu 1995. godine kao kompaniju koja se bavila proizvodnjom baterija. Nakon što je 2003. godine preuzeo Xi'an Qinchuan Automobile, kineski brend je kročio na tržište automobila. Samo dvije godine kasnije, BYD je lansirao svoj prvi serijski model, F3, kompaktni sedan koji je postao jedan od prvih kineskih automobila koji je dostigao proizvodnju s više od 10.000 jedinica mjesečno.
Iako je relativno mlad brend, BYD je zabilježio izuzetan rast u posljednjih pet godina, kako u prodaji, tako i u asortimanu modela. Tokom 2023. godine, BYD je postao najveći proizvođač elektrifikovanih automobila na svijetu, s više od tri miliona prodatih vozila.
Jubilarni 10-milioniti model je Denza Z9, luksuzna shooting brake limuzina koja ima ambiciju da parira prestižnim modelima poput Porsche Taycana. Takav odlučan pristup pokazuje ambiciju brenda da se takmiči sa svjetskim marakama na vrhunskom nivou performansi i dizajna.
Marka BYD je od prošle godine prisutna i na bh. tržištu preko showroom koncepta prodaje.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.