Članak top banner 970x90
Vijesti

Budi se Stellantisova fabrika u Kragujevcu

Fiatova fabrika u Kragujevcu prolazi proces transformacije spremajući se za revolucionarnu proizvodnju električnog automobila iz Stellantis Grupacije. Stigao je prvi kontingent opreme za proizvodnju.

Autor: BIHAMK

U nekad Zastavine, a u zadnjoj deceniji Fiatove proizvodne pogone fabrike automobila u Kragujevcu, stigao je prvi kontingent opreme neophodne za proizvodnju nove generacije automobila pod krovom najveće svjetske grupacije Stellantis. Kompanija FCA Srbija kontinuirano i temeljno radi na realizaciji plana i projekta transformacije, kao i na blagovremenom uvođenju novih oprema u fabriku u Kragujevcu.

Dolazak nove opreme i usklađivanje sa inovativnim tehnološkim procesima, koji podržavaju novu platformu, prekretnice su za budućnost srbijanske kompanije. Ovi koraci mijenjaju kurs i grade savremenu tehnološku kompaniju za globalnu strategiju elektrifikacije Stellantisa i sprovođenje strateškog plana Dare Forward 2030.

Stellantis će u svojoj fabrici u Kragujevcu instalirati novu električnu platformu za proizvodnju električnih automobila od sredine 2024. godine. Koji će to biti novi električni automobil još uvijek nije poznato, a pretpostavlja se da bi trebala biti električna Panda.

Grupacija Stellantis ima proizvodne pogone u skoro 30 zemalja širom svijeta. Time potvrđuje činjenicu da ima kapacitet da nadmaši rastuće potrebe i očekivanja kupaca na više od 130 tržišta.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.

Možda bi vas zanimalo