Iako će Europska unija od 2035. zabraniti prodaju novih automobila pogonjenih termalnim motorima, neke zemlje žele ubrzati tranziciju na električna vozila. Velika Britanija je na tom popisu, u kontekstu kojeg je 2020. godine tadašnji premijer najavio da će njegova zemlja zabraniti termalne motore 5 godina prije roka koji je postavila EU. Ova mjera ponovljena je u julu ove godine.
Međutim, čini se da se nešto u međuvremenu promijenilo i da je proradio zdrav razum. Prema posljednjim informacijama, Velika Britanija odgađa, tačnije prolongira zabranu automobila sa SUS motorima za 5 godina, tj. do 2035. Britanska Vlada je to već potvrdila.
"Olakšat ćemo prelaz na električna vozila. I dalje ćete moći kupovati benzinske i dizelske automobile do 2035.", rekao je britanski premijer Rishi Sunak u uvodnom govoru u srijedu. "Čak i nakon toga, i dalje ćete moći kupovati i prodavati klasične polovne automobile."
Što se Europske unije tiče, prvobitni plan je ove godine modifikovan i dodata je iznimka s naglaskom na razvoj sintetičkih goriva koja bi mogla pomaći ovu granicu. Međutim, neke zemlje su se usprotivile tom planu, pa je budućnost motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i dalje neizvjesna. Iako će se ukidanje SUS motora samo prolongirati sa pet godina Velika Britanija neće promijeniti svoj cilj da postane potpuno karbonski neutralana do 2050.
Povezane novosti

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.

Ovo su najbolji mladi vozači Evrope za 2025. godinu!
U subotu, 11. oktobra 2025. godine, na poligonu Olimpijske dvorane Zetra u Sarajevu, održano je prestižno internacionalno takmičenje “Najbolji mladi vozač Evrope” (eng: "European Best Young Driver"), pod pokroviteljstvom FIA Region I.