Iako će Europska unija od 2035. zabraniti prodaju novih automobila pogonjenih termalnim motorima, neke zemlje žele ubrzati tranziciju na električna vozila. Velika Britanija je na tom popisu, u kontekstu kojeg je 2020. godine tadašnji premijer najavio da će njegova zemlja zabraniti termalne motore 5 godina prije roka koji je postavila EU. Ova mjera ponovljena je u julu ove godine.
Međutim, čini se da se nešto u međuvremenu promijenilo i da je proradio zdrav razum. Prema posljednjim informacijama, Velika Britanija odgađa, tačnije prolongira zabranu automobila sa SUS motorima za 5 godina, tj. do 2035. Britanska Vlada je to već potvrdila.
"Olakšat ćemo prelaz na električna vozila. I dalje ćete moći kupovati benzinske i dizelske automobile do 2035.", rekao je britanski premijer Rishi Sunak u uvodnom govoru u srijedu. "Čak i nakon toga, i dalje ćete moći kupovati i prodavati klasične polovne automobile."
Što se Europske unije tiče, prvobitni plan je ove godine modifikovan i dodata je iznimka s naglaskom na razvoj sintetičkih goriva koja bi mogla pomaći ovu granicu. Međutim, neke zemlje su se usprotivile tom planu, pa je budućnost motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i dalje neizvjesna. Iako će se ukidanje SUS motora samo prolongirati sa pet godina Velika Britanija neće promijeniti svoj cilj da postane potpuno karbonski neutralana do 2050.
Povezane novosti

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".

Kraj jedne ere: Volkswagen šalje Touareg u penziju
Najveći Volkswagenov SUV bliži se kraju svoje karijere. Njemački proizvođač je zvanično objavio da će proizvodnja završiti 2026. godine.

Tesla će u septembru lansirati napredniji sistem samostalne vožnje
Izvršni direktor Tesle, Elon Musk, zvanično je za ovu jesen najavio lansiranje novog softvera koji će podržavati značajno ležerniju autonomnu vožnju od postojećeg vozačkog asistenta poznatijeg kao Autopilot.