Iako će Europska unija od 2035. zabraniti prodaju novih automobila pogonjenih termalnim motorima, neke zemlje žele ubrzati tranziciju na električna vozila. Velika Britanija je na tom popisu, u kontekstu kojeg je 2020. godine tadašnji premijer najavio da će njegova zemlja zabraniti termalne motore 5 godina prije roka koji je postavila EU. Ova mjera ponovljena je u julu ove godine.
Međutim, čini se da se nešto u međuvremenu promijenilo i da je proradio zdrav razum. Prema posljednjim informacijama, Velika Britanija odgađa, tačnije prolongira zabranu automobila sa SUS motorima za 5 godina, tj. do 2035. Britanska Vlada je to već potvrdila.
"Olakšat ćemo prelaz na električna vozila. I dalje ćete moći kupovati benzinske i dizelske automobile do 2035.", rekao je britanski premijer Rishi Sunak u uvodnom govoru u srijedu. "Čak i nakon toga, i dalje ćete moći kupovati i prodavati klasične polovne automobile."
Što se Europske unije tiče, prvobitni plan je ove godine modifikovan i dodata je iznimka s naglaskom na razvoj sintetičkih goriva koja bi mogla pomaći ovu granicu. Međutim, neke zemlje su se usprotivile tom planu, pa je budućnost motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i dalje neizvjesna. Iako će se ukidanje SUS motora samo prolongirati sa pet godina Velika Britanija neće promijeniti svoj cilj da postane potpuno karbonski neutralana do 2050.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.