BMW se rješava velikih ekrana u svojim vozilima jer ometaju vozača
BMW više nije ljubitelj velikih ekrana na svojim automobilima. Zvaničnik njemačkog brenda otkrio je da će budući modeli dobiti novi multimedijalni sistem s manjim ekranima i panoramskim displejom kako ne bi ometali vozača tokom vožnje.
Veliki ekrani na automobilima danas su postali prilično kontroverzna praksa, posebno iz perspektive vozača. Ako se prije 10 godina ideja o postojanju ovakvog ekrana u automobilu činila inovativnom i futurističkom, sada je sve više pritužbi na nedostatak fizičkih tipki i činjenicu da ovi ekrani jako ometaju vozače.
Jedan od proizvođača koji stavlja velike ekrane u svoje automobile je BMW. U slučaju bavarskog proizvođača, svjesni su potencijalnih opasnosti koje ovi ekrani predstavljaju tokom vožnje. Već nekoliko godina, digitalni instrumenti i multimedijalni sistem prikazani su na velikom, zakrivljenom ekranu (BMW Curved Display). Budućnost ovog ekrana će biti kratka, jer BMW radi na novom rješenju koje će ekrane učiniti fizički manjim i manje ometajućim za vozače.
Rješenje Bavaraca je novi Panoramic iDrive displej sistem, predstavljen prije nekoliko sedmica na CES događaju u Las Vegasu. Nova konfiguracija predviđa veliki ekran koji se nalazi u sredini, ali koji će imati oblik dijamanta, umjesto pravougaonog, kao što je trenutno slučaj.
Iza centralnog ekrana biće montiran još jedan ekran, uski i panoramski, koji se proteže po celoj širini instrument table i koji će praktično integrisati digitalne instrumente. Na ovaj način BMW želi olakšati uvid u potrebne informacije tokom vožnje, kao i pristup kontrolama s centralnog ekrana. Štaviše, panoramski ekran će imati više opcija konfiguracije, sa šest posebno definisanih oblasti za "widgete", koji će zauzvrat imati ne manje od 22 opcije prilagođavanja.
Dakle, BMW više ne vjeruje da su veliki ekrani u automobilu održivo rješenje. Ovu ideju ponavlja Frank Weber, šef razvoja BMW-a, koji kaže da ovi veliki ekrani "odvajaju" vozača od puta i da "sve veći ekrani nisu prikladni. BMW vas povezuje s volanom, a volan je povezan s vozilom, a vozilo je povezano s cestom, a to je ono što očekujete od BMW-a", rekao je Weber.
Uz manje ekrane, BMW će također donijeti promjene u načinu na koji komunicirate sa iDrive sistemom. Na primjer, nestat će tradicionalno veliko dugme na centralnoj konzoli. BMW za sada nije otkrio kako će funkcionisati sredstva interakcije, ali možemo očekivati povratak fizičkih kontrola, poput kontrole jačine zvuka.
Dakle, BMW više ne vjeruje da su veliki ekrani u automobilu održivo rješenje. Ovu ideju ponavlja Frank Weber, šef razvoja BMW-a, koji kaže da ovi veliki ekrani "odvajaju" vozača od puta i da "sve veći ekrani nisu prikladni. BMW vas povezuje s volanom, a volan je povezan s vozilom, a vozilo je povezano s cestom, a to je ono što očekujete od BMW-a", rekao je Weber.
Uz manje ekrane, BMW će također donijeti promjene u načinu na koji komunicirate sa iDrive sistemom. Na primjer, nestat će tradicionalno veliko dugme na centralnoj konzoli. BMW za sada nije otkrio kako će funkcionisati sredstva interakcije, ali možemo očekivati povratak fizičkih kontrola, poput kontrole jačine zvuka.
Povezane novosti
Isporuke novog Citroena C3 Aircrossa počinju na proljeće, a znamo i cijene
Nova generacija C3 Aircrossa, crossovera dostupnog u benzinskoj, hibridnoj i električnoj verziji, biće dostupna od ovog proljeća. Najpristupačniji model u BiH košta 35.681 KM s PDV-om.
Toyota je najvrijednija automobilska marka na svijetu
Analitičari Brand Finance-a zaključili su da je Toyota najvrjedniji automobilski brend za 2025. godinu. U samom vrhu proizvođača automobila, Japance slijede Mercedes-Benz i Hyundai grupa.
Naša 2024. godina
Na kraju svake godine sumiramo rezultate urađenog u toj godini, bilo da se radi na poslovnom ili privatnom planu. Obećamo sebi da će nam naredna biti još bolja, da ćemo ispuniti zacrtane ciljeve, biti bolji prema sebi i drugima.