Preko 100 biciklista, ultramaratonaca, iz 24 zemlje svijeta uzelo je učešće u ovoj trci te su po peti put, startavši iz Banja Luke, na veoma zahtjevnoj i brdovitoj utrci obišli neke od najljepših lokacija u Bosni i Hercegovini. Biciklisti su vozili dionicom dugom 1.215 km preko Nacionalnog parka Kozara, Jajca, Kupresa, Mostara, Trebinja, Nacionalnog parka Sutjeska, Višegrada, Jahorine, Sarajeva, Bjelašnice, Konjica i Vlašića i ponovo se vratili u Banja Luku.
“Biciklizam predstavlja značajno mjesto u historiji brenda Škoda. Ponajprije što je svoju historiju počela daleke 1895. godine kao proizvođač bicikala. Već 20 godina podržava najpoznatiju biciklističku trku – Tour de France, sada već sa najnovijim tehnologijama: električnim automobilima. Mi smo prošle godine također bili u prilici podržati biciklističku trku Giro Di Sarajevo sa električnim vozilima modela Škoda Enyaq”, ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer za Bosnu i Hercegovinu.
“Škoda BH se rado odazvala pozivu na sponzorstvo najvećeg domaćeg biciklističkog projekta – međunarodne turističko-sportske manifestacije 'B-Hard Ultra Race & Brevet'. To je svojevrsna verzija bosanskohercegovačkog Tour de France koja ujedno promoviše prirodne ljepote i raznovrsnost Bosne i Hercegovine, ekološki način kretanja, ekstremne sportove ali i očuvanje prirode”, dodaje Omeragić.
“Škoda je prepoznala kvalitet i značaj najvećeg biciklističkog projekta u BiH i uključila se kao sponzor 'trke u trci', prestižne titule Škoda King of Mountain Challenge. Ova titula je dodijeljena učesniku koji je za najkraće vrijeme savladao izazovni uspon na Jahorinu, dužine 22 km. Jahorina je predstavljala najvišu tačku na cijeloj ruti i time je pobjednik ovog izazova ponio titulu najbržeg brdskog vozača. Najbrži uspon na Jahorinu odradio je Nijemac Robert Müller koji je na kraju trijumfovao i na cijeloj trci dok je na Jahorinu stigao kao drugoplasirani u tom trenutku”, rekao je Nikica Atlagić, koordinator sportskih aktivnosti Centra za bolji kvalitet života.
“Kompanija Porsche Inter Auto sa brendom Škoda je na Jahorini izložila svoja SUV vozila Karoq i Kodiaq koja su se savršeno uklopila u ambijent. Prateće vozilo cijele trke je također bila Škoda. Radujemo se budućoj saradnji sa Škodom BH jer Škoda, kao i mi, voli biciklizam”, dodao je Atlagić.
Povezane novosti
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.
![Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719302142-porsche-bh-nastavlja-s-edukacijom-mladih-kadrova.jpg?v1719302443)
Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.