Preko 100 biciklista, ultramaratonaca, iz 24 zemlje svijeta uzelo je učešće u ovoj trci te su po peti put, startavši iz Banja Luke, na veoma zahtjevnoj i brdovitoj utrci obišli neke od najljepših lokacija u Bosni i Hercegovini. Biciklisti su vozili dionicom dugom 1.215 km preko Nacionalnog parka Kozara, Jajca, Kupresa, Mostara, Trebinja, Nacionalnog parka Sutjeska, Višegrada, Jahorine, Sarajeva, Bjelašnice, Konjica i Vlašića i ponovo se vratili u Banja Luku.
“Biciklizam predstavlja značajno mjesto u historiji brenda Škoda. Ponajprije što je svoju historiju počela daleke 1895. godine kao proizvođač bicikala. Već 20 godina podržava najpoznatiju biciklističku trku – Tour de France, sada već sa najnovijim tehnologijama: električnim automobilima. Mi smo prošle godine također bili u prilici podržati biciklističku trku Giro Di Sarajevo sa električnim vozilima modela Škoda Enyaq”, ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer za Bosnu i Hercegovinu.
“Škoda BH se rado odazvala pozivu na sponzorstvo najvećeg domaćeg biciklističkog projekta – međunarodne turističko-sportske manifestacije 'B-Hard Ultra Race & Brevet'. To je svojevrsna verzija bosanskohercegovačkog Tour de France koja ujedno promoviše prirodne ljepote i raznovrsnost Bosne i Hercegovine, ekološki način kretanja, ekstremne sportove ali i očuvanje prirode”, dodaje Omeragić.
“Škoda je prepoznala kvalitet i značaj najvećeg biciklističkog projekta u BiH i uključila se kao sponzor 'trke u trci', prestižne titule Škoda King of Mountain Challenge. Ova titula je dodijeljena učesniku koji je za najkraće vrijeme savladao izazovni uspon na Jahorinu, dužine 22 km. Jahorina je predstavljala najvišu tačku na cijeloj ruti i time je pobjednik ovog izazova ponio titulu najbržeg brdskog vozača. Najbrži uspon na Jahorinu odradio je Nijemac Robert Müller koji je na kraju trijumfovao i na cijeloj trci dok je na Jahorinu stigao kao drugoplasirani u tom trenutku”, rekao je Nikica Atlagić, koordinator sportskih aktivnosti Centra za bolji kvalitet života.
“Kompanija Porsche Inter Auto sa brendom Škoda je na Jahorini izložila svoja SUV vozila Karoq i Kodiaq koja su se savršeno uklopila u ambijent. Prateće vozilo cijele trke je također bila Škoda. Radujemo se budućoj saradnji sa Škodom BH jer Škoda, kao i mi, voli biciklizam”, dodao je Atlagić.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.