Preko 100 biciklista, ultramaratonaca, iz 24 zemlje svijeta uzelo je učešće u ovoj trci te su po peti put, startavši iz Banja Luke, na veoma zahtjevnoj i brdovitoj utrci obišli neke od najljepših lokacija u Bosni i Hercegovini. Biciklisti su vozili dionicom dugom 1.215 km preko Nacionalnog parka Kozara, Jajca, Kupresa, Mostara, Trebinja, Nacionalnog parka Sutjeska, Višegrada, Jahorine, Sarajeva, Bjelašnice, Konjica i Vlašića i ponovo se vratili u Banja Luku.
“Biciklizam predstavlja značajno mjesto u historiji brenda Škoda. Ponajprije što je svoju historiju počela daleke 1895. godine kao proizvođač bicikala. Već 20 godina podržava najpoznatiju biciklističku trku – Tour de France, sada već sa najnovijim tehnologijama: električnim automobilima. Mi smo prošle godine također bili u prilici podržati biciklističku trku Giro Di Sarajevo sa električnim vozilima modela Škoda Enyaq”, ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer za Bosnu i Hercegovinu.
“Škoda BH se rado odazvala pozivu na sponzorstvo najvećeg domaćeg biciklističkog projekta – međunarodne turističko-sportske manifestacije 'B-Hard Ultra Race & Brevet'. To je svojevrsna verzija bosanskohercegovačkog Tour de France koja ujedno promoviše prirodne ljepote i raznovrsnost Bosne i Hercegovine, ekološki način kretanja, ekstremne sportove ali i očuvanje prirode”, dodaje Omeragić.
“Škoda je prepoznala kvalitet i značaj najvećeg biciklističkog projekta u BiH i uključila se kao sponzor 'trke u trci', prestižne titule Škoda King of Mountain Challenge. Ova titula je dodijeljena učesniku koji je za najkraće vrijeme savladao izazovni uspon na Jahorinu, dužine 22 km. Jahorina je predstavljala najvišu tačku na cijeloj ruti i time je pobjednik ovog izazova ponio titulu najbržeg brdskog vozača. Najbrži uspon na Jahorinu odradio je Nijemac Robert Müller koji je na kraju trijumfovao i na cijeloj trci dok je na Jahorinu stigao kao drugoplasirani u tom trenutku”, rekao je Nikica Atlagić, koordinator sportskih aktivnosti Centra za bolji kvalitet života.
“Kompanija Porsche Inter Auto sa brendom Škoda je na Jahorini izložila svoja SUV vozila Karoq i Kodiaq koja su se savršeno uklopila u ambijent. Prateće vozilo cijele trke je također bila Škoda. Radujemo se budućoj saradnji sa Škodom BH jer Škoda, kao i mi, voli biciklizam”, dodao je Atlagić.
Povezane novosti
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 je uzdanica italijanske marke ove godine
Novi Alfin subkompaktni crossover nudi opciju pogona na sva četiri točka i hibridne tehnologije preuzete od Jeepa Avengera 4xe. Nazvan Junior Ibrida Q4, Alfin crossover postavljen je kao ključni adut Alfe Romeo u 2025. godini.
Renault 5 E-Tech electric je automobil godine 2025.
Renault 5 E-Tech electric i Alpine A290 proglašeni su ''Automobilom godine 2025.'' Rezultati su objavljeni na svečanosti koja se održala na Salonu automobila u Briselu.
Volkswagen u 2024. prodao 4,8 miliona automobila, manje nego godinu prije
Marka Volkswagen je 2024. prodala približno 4,8 miliona novih automobila. Prodaja njemačkog brenda je neznatno smanjena u odnosu na 2023. godinu.