Bh. premijera – Nova Toyota C-HR
Toyota je u Tuzli predstavila drugu generaciju neobičnog sportskog kupe SUV-a C-HR, koji će nastaviti uspješnim putem prethodnika, ali sa ažuriranom hibridnom tehnologijom i intuitivnijoj vezi sa korisnicima. Novi C-HR stiže iz Turske tvornice.
Lansiranje originalne Toyote C-HR (Coupe High Rider ) 2016. godine bilo je prekretnica i za Toyotu i za evropski C-SUV segment. Bio je to radikalan dodatak visoko-konkurentnom tržištu sa dramatičnim dizajnom oštrih ivica bližim izgledu savremenih sportskih kupea. Nakon odlične prihvaćenosti kkod kupaca i isporuke od preko 840.000 primjeraka na scenu stiže nova generacija. Druga generacija Toyote C-HR podiže izuzetan kvalitet i status svog prethodnika na viši nivo s avangardnim dizajnom, naprednim tehnologijama i nizom elektrificiranih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih sklopova sa povećanom snagom i još boljom upravljivosti.
Model je razvijen od temelja u Evropi, od strane inžinjera iz Evrope, uključujući glavnog od njih - Toshio Kaneia. Toyota je stvorila besprijekorno, intuitivno i personalizirano korisničko iskustvo dizajnirano da prepozna vrijednost koju današnji kupci pridaju povezanom ekosistemu u automobilu gdje mogu koristiti aplikaciju na svom telefonu, ekran osjetljiv na dodir ili glasovne komande za kontrolu širokog spektra funkcija.
Sve verzije potpuno nove Toyote C-HR će imati najnoviji Toyotin portfolio aktivnih sigurnosnih funkcija pomoći vozaču. U poređenju sa prethodnikom, novi automobil ima duplo više reciklirane plastike – koristi se u više od 100 različitih dijelova. To uključuje i novu tkaninu za presvlake sjedišta koja je napravljena od recikliranih PET boca.
Novi C-HR donosi izbor od četiri elektrifikovana pogonska sklopa, principom koji demonstrira Toyotin dobro dokazani put ubrzanog smanjenja emisije CO2 i pomoći da se osigura uspješan prelaz na mobilnost bez štetnih emisija. Kao i do sada, pogonski asortiman uključuje 1,8 (Hybrid 140) i 2,0-litarske hibridne (HEV) verzije (Hybrid 200), dok je novost 2,0-litarski plug-in hibrid (PHEV 220) model. 2,0-litarska HEV varijanta će dodatno biti dostupna sa opcijom inteligentnog pogona na sve točkove (Hybrid 200 AWD-i).
Novi modeli će koristiti najnoviju, petu generaciju hibridne Toyotine tehnologije koja pruža vodeći balans povećane snage i niske emisije, zadovoljavajući potrebe i prioritete kupaca C segmenta. Nova Toyota C-HR zadržala je poprilično slične gabarite kao prethodnik. Duga je 436 cm (439 cm – stari model), široka 183 cm (180 cm) i visoka 157 cm (156 cm). Prtljažnik, zavisno od verzije, ima kapacitet između 362 i 388 litara.
Druga generacija će se proizvoditi samo na jednoj lokaciji, a to je Toyota Motor Manufacturing Türkiye. Ono što je vrlo važno, onakvi modeli kakvi se isporučuju u ostatku Evrope identični dolaze i u BiH. Istovremeno, paket sigurnosti Toyota Safety Sense od osnovnog modela nudi osam različitih upozerenja i pomoći vozaču. Što se tiče cijena, novi C-HR je blago skuplji od prethodnika. Ulazni model 1.8 HEV C-Enter košta 59.900 KM, a top izvedba 2.0 HEV GR Sport Premiere 87.000 KM. Garancija je rekordnih 10 godina.
Povezane novosti
Great Wall Motor: Još jedan kineski brend želi osvojiti Evropu
Kineski proizvođač automobila Great Wall Motor (GWM) najavljuje proširenje poslovanja u Evropi uz novi strateški pristup, sličan onom koji Chery provodi sa svojim brendovima Jaecoo i Omoda.
Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.
Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.