Bh. premijera – Nova Toyota C-HR
Toyota je u Tuzli predstavila drugu generaciju neobičnog sportskog kupe SUV-a C-HR, koji će nastaviti uspješnim putem prethodnika, ali sa ažuriranom hibridnom tehnologijom i intuitivnijoj vezi sa korisnicima. Novi C-HR stiže iz Turske tvornice.
Lansiranje originalne Toyote C-HR (Coupe High Rider ) 2016. godine bilo je prekretnica i za Toyotu i za evropski C-SUV segment. Bio je to radikalan dodatak visoko-konkurentnom tržištu sa dramatičnim dizajnom oštrih ivica bližim izgledu savremenih sportskih kupea. Nakon odlične prihvaćenosti kkod kupaca i isporuke od preko 840.000 primjeraka na scenu stiže nova generacija. Druga generacija Toyote C-HR podiže izuzetan kvalitet i status svog prethodnika na viši nivo s avangardnim dizajnom, naprednim tehnologijama i nizom elektrificiranih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih sklopova sa povećanom snagom i još boljom upravljivosti.
Model je razvijen od temelja u Evropi, od strane inžinjera iz Evrope, uključujući glavnog od njih - Toshio Kaneia. Toyota je stvorila besprijekorno, intuitivno i personalizirano korisničko iskustvo dizajnirano da prepozna vrijednost koju današnji kupci pridaju povezanom ekosistemu u automobilu gdje mogu koristiti aplikaciju na svom telefonu, ekran osjetljiv na dodir ili glasovne komande za kontrolu širokog spektra funkcija.
Sve verzije potpuno nove Toyote C-HR će imati najnoviji Toyotin portfolio aktivnih sigurnosnih funkcija pomoći vozaču. U poređenju sa prethodnikom, novi automobil ima duplo više reciklirane plastike – koristi se u više od 100 različitih dijelova. To uključuje i novu tkaninu za presvlake sjedišta koja je napravljena od recikliranih PET boca.
Novi C-HR donosi izbor od četiri elektrifikovana pogonska sklopa, principom koji demonstrira Toyotin dobro dokazani put ubrzanog smanjenja emisije CO2 i pomoći da se osigura uspješan prelaz na mobilnost bez štetnih emisija. Kao i do sada, pogonski asortiman uključuje 1,8 (Hybrid 140) i 2,0-litarske hibridne (HEV) verzije (Hybrid 200), dok je novost 2,0-litarski plug-in hibrid (PHEV 220) model. 2,0-litarska HEV varijanta će dodatno biti dostupna sa opcijom inteligentnog pogona na sve točkove (Hybrid 200 AWD-i).
Novi modeli će koristiti najnoviju, petu generaciju hibridne Toyotine tehnologije koja pruža vodeći balans povećane snage i niske emisije, zadovoljavajući potrebe i prioritete kupaca C segmenta. Nova Toyota C-HR zadržala je poprilično slične gabarite kao prethodnik. Duga je 436 cm (439 cm – stari model), široka 183 cm (180 cm) i visoka 157 cm (156 cm). Prtljažnik, zavisno od verzije, ima kapacitet između 362 i 388 litara.
Druga generacija će se proizvoditi samo na jednoj lokaciji, a to je Toyota Motor Manufacturing Türkiye. Ono što je vrlo važno, onakvi modeli kakvi se isporučuju u ostatku Evrope identični dolaze i u BiH. Istovremeno, paket sigurnosti Toyota Safety Sense od osnovnog modela nudi osam različitih upozerenja i pomoći vozaču. Što se tiče cijena, novi C-HR je blago skuplji od prethodnika. Ulazni model 1.8 HEV C-Enter košta 59.900 KM, a top izvedba 2.0 HEV GR Sport Premiere 87.000 KM. Garancija je rekordnih 10 godina.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.