Bez predaje i povlačenja - Dizel u četiri varijante za Ford Transit Custom
Smješten tačno između modela Transit Connect i Transit, redizajnirani Transit Custom je pompezno najavljen u 2023. kao električni model. Paralelno s električnim i PHEV modelima Ford neće odustati od turbo dizelaša.
U ponudi sa prednjim ili pogonom na sve točkove i šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim mjenjačem, 2,0-litarski EcoBlue dolazi u četiri varijante: 110, 136, 150 i 170 KS.
Kao što se i očekivalo, dizelski Transit Custom EcoBlue ima najveću nosivost od 2,500 kg u verziji AWD. Ručno opremljeni modeli opciono mogu biti pojačani sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem za poboljšanu vuču. Automatski pretvarač obrtnog momenta dostupan je isključivo s pogonom na sve točkove.
Novi E-Transit Custom će pomoći većem broju malih firmi da pređu na potpuno električni pogon. A za one kompanije koje još nisu spremne ili u mogućnosti da pređu na potpuno električna vozila, u ponudi će ostati Transit Custom u verzijama Plug-In Hybrid i EcoBlue. Ove ''klasičnije'' izvedbe će takođe povećati produktivnost, pogotovo sad kad su podržani potpuno novom arhitekturom koju dijeli s novim VW Transporterom i Ford Pro ekosistemom inteligentnih i povezanih rješenja. Ford Pro je, inače, podružnica usmjerena na komercijalna vozila koja ima za cilj povećanje vremena rada i produktivnosti uz smanjenje složenosti i ukupnih troškova vlasništva.
Redizajnirani Transit Custom proizvodit će se u tvornici Ford Otosan u Turskoj. Isporuke verzija s EcoBlue dizelima će početi u ljeto 2023., dok će PHEV i EV biti dostupni krajem 2023.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.