Bez predaje i povlačenja - Dizel u četiri varijante za Ford Transit Custom
Smješten tačno između modela Transit Connect i Transit, redizajnirani Transit Custom je pompezno najavljen u 2023. kao električni model. Paralelno s električnim i PHEV modelima Ford neće odustati od turbo dizelaša.
U ponudi sa prednjim ili pogonom na sve točkove i šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim mjenjačem, 2,0-litarski EcoBlue dolazi u četiri varijante: 110, 136, 150 i 170 KS.
Kao što se i očekivalo, dizelski Transit Custom EcoBlue ima najveću nosivost od 2,500 kg u verziji AWD. Ručno opremljeni modeli opciono mogu biti pojačani sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem za poboljšanu vuču. Automatski pretvarač obrtnog momenta dostupan je isključivo s pogonom na sve točkove.
Novi E-Transit Custom će pomoći većem broju malih firmi da pređu na potpuno električni pogon. A za one kompanije koje još nisu spremne ili u mogućnosti da pređu na potpuno električna vozila, u ponudi će ostati Transit Custom u verzijama Plug-In Hybrid i EcoBlue. Ove ''klasičnije'' izvedbe će takođe povećati produktivnost, pogotovo sad kad su podržani potpuno novom arhitekturom koju dijeli s novim VW Transporterom i Ford Pro ekosistemom inteligentnih i povezanih rješenja. Ford Pro je, inače, podružnica usmjerena na komercijalna vozila koja ima za cilj povećanje vremena rada i produktivnosti uz smanjenje složenosti i ukupnih troškova vlasništva.
Redizajnirani Transit Custom proizvodit će se u tvornici Ford Otosan u Turskoj. Isporuke verzija s EcoBlue dizelima će početi u ljeto 2023., dok će PHEV i EV biti dostupni krajem 2023.
Povezane novosti
Na bh. tržište stigao novi Renault Symbioz
Symbioz se pridružuje staroj lozi Renaultovih ''vozila za život''! Atraktivni, svestrani i udobni SUV popunjava prazninu između modela Captur i Austral, a nudi se po startnoj cijeni od 62.900 KM.
Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.