Bez predaje i povlačenja - Dizel u četiri varijante za Ford Transit Custom
Smješten tačno između modela Transit Connect i Transit, redizajnirani Transit Custom je pompezno najavljen u 2023. kao električni model. Paralelno s električnim i PHEV modelima Ford neće odustati od turbo dizelaša.
U ponudi sa prednjim ili pogonom na sve točkove i šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim mjenjačem, 2,0-litarski EcoBlue dolazi u četiri varijante: 110, 136, 150 i 170 KS.
Kao što se i očekivalo, dizelski Transit Custom EcoBlue ima najveću nosivost od 2,500 kg u verziji AWD. Ručno opremljeni modeli opciono mogu biti pojačani sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem za poboljšanu vuču. Automatski pretvarač obrtnog momenta dostupan je isključivo s pogonom na sve točkove.
Novi E-Transit Custom će pomoći većem broju malih firmi da pređu na potpuno električni pogon. A za one kompanije koje još nisu spremne ili u mogućnosti da pređu na potpuno električna vozila, u ponudi će ostati Transit Custom u verzijama Plug-In Hybrid i EcoBlue. Ove ''klasičnije'' izvedbe će takođe povećati produktivnost, pogotovo sad kad su podržani potpuno novom arhitekturom koju dijeli s novim VW Transporterom i Ford Pro ekosistemom inteligentnih i povezanih rješenja. Ford Pro je, inače, podružnica usmjerena na komercijalna vozila koja ima za cilj povećanje vremena rada i produktivnosti uz smanjenje složenosti i ukupnih troškova vlasništva.
Redizajnirani Transit Custom proizvodit će se u tvornici Ford Otosan u Turskoj. Isporuke verzija s EcoBlue dizelima će početi u ljeto 2023., dok će PHEV i EV biti dostupni krajem 2023.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.