U slučaju Golfa druge generacije, model GTI bio je varijanta s troja vrata pogonjena 1,8-litrenim četverocilindarskim motorom snage 112 KS i obrtnim momentom od 155 Nm. Od 1986. godine, snaga Golfa GTI dostigla je 139 KS i 168 Nm momenta. Na američkom tržištu Golf GTI imao je čak i 2,0-litreni motor sa 16 ventila preuzet iz modela Corrado i Passat, koji je imao snagu od 136 KS i obrtni moment od 180 Nm. Motor je bio uparen s ručnim mjenjačem s pet stepeni prenosa. Motor oslobođen euro normi pravio je raketu od Dvojke u ovom pakovanju, prisjetit će se starije generacije.
A ovaj primjerak GTI-a iz 1992. godine je iz američkog Teksasa izvezen u Holandiju, gdje je proveo veći dio svog života. Međutim, ponovno je vraćen u SAD prošle godine, ovaj put u državu Connecticut.
Auto ima oko 85.000 kilometara na satu, što nije loša brojka za Golf GTI star 31 godinu. Motorno ulje promijenjeno je prije tri mjeseca. Ovaj GTI ima Tornado crvenu boju u kombinaciji s 15-colnim BBS alu felgama i Michelin Pilot Sport 3 gumama.
Unutrašnjost ima presvlake od sive tkanine i prednja Recaro sportska sjedišta koja izgledaju izvrsno i nakon tri decenije eksploatacije. Crveni detalji na panelima vrata ovdje djeluju kao kontrast. Oprema također uključuje šiber, klima uređaj, Philips radio, kožnu ručicu mjenjača i Aktiv ozvučenje.
Ovaj Golf GTI je prodan novom vlasniku krajem januara za nevjerovatnih 87.000 dolara. Uzalud pokušavamo pronaći čime je ovaj komad zaslužio tako visoku vrijednost. Da, vozilo je u vrlo dobrom stanju s ne prevelikom kilometražom, ali je u isto vrijeme i dalje prilično običan Golf GTI s dvije bregaste osovine i 16 ventila. Vrijedi li zaista ovog novca zna samo njegov novi vlasnik.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.