U slučaju Golfa druge generacije, model GTI bio je varijanta s troja vrata pogonjena 1,8-litrenim četverocilindarskim motorom snage 112 KS i obrtnim momentom od 155 Nm. Od 1986. godine, snaga Golfa GTI dostigla je 139 KS i 168 Nm momenta. Na američkom tržištu Golf GTI imao je čak i 2,0-litreni motor sa 16 ventila preuzet iz modela Corrado i Passat, koji je imao snagu od 136 KS i obrtni moment od 180 Nm. Motor je bio uparen s ručnim mjenjačem s pet stepeni prenosa. Motor oslobođen euro normi pravio je raketu od Dvojke u ovom pakovanju, prisjetit će se starije generacije.
A ovaj primjerak GTI-a iz 1992. godine je iz američkog Teksasa izvezen u Holandiju, gdje je proveo veći dio svog života. Međutim, ponovno je vraćen u SAD prošle godine, ovaj put u državu Connecticut.
Auto ima oko 85.000 kilometara na satu, što nije loša brojka za Golf GTI star 31 godinu. Motorno ulje promijenjeno je prije tri mjeseca. Ovaj GTI ima Tornado crvenu boju u kombinaciji s 15-colnim BBS alu felgama i Michelin Pilot Sport 3 gumama.
Unutrašnjost ima presvlake od sive tkanine i prednja Recaro sportska sjedišta koja izgledaju izvrsno i nakon tri decenije eksploatacije. Crveni detalji na panelima vrata ovdje djeluju kao kontrast. Oprema također uključuje šiber, klima uređaj, Philips radio, kožnu ručicu mjenjača i Aktiv ozvučenje.
Ovaj Golf GTI je prodan novom vlasniku krajem januara za nevjerovatnih 87.000 dolara. Uzalud pokušavamo pronaći čime je ovaj komad zaslužio tako visoku vrijednost. Da, vozilo je u vrlo dobrom stanju s ne prevelikom kilometražom, ali je u isto vrijeme i dalje prilično običan Golf GTI s dvije bregaste osovine i 16 ventila. Vrijedi li zaista ovog novca zna samo njegov novi vlasnik.
Povezane novosti

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.

Ovo su najbolji mladi vozači Evrope za 2025. godinu!
U subotu, 11. oktobra 2025. godine, na poligonu Olimpijske dvorane Zetra u Sarajevu, održano je prestižno internacionalno takmičenje “Najbolji mladi vozač Evrope” (eng: "European Best Young Driver"), pod pokroviteljstvom FIA Region I.