U slučaju Golfa druge generacije, model GTI bio je varijanta s troja vrata pogonjena 1,8-litrenim četverocilindarskim motorom snage 112 KS i obrtnim momentom od 155 Nm. Od 1986. godine, snaga Golfa GTI dostigla je 139 KS i 168 Nm momenta. Na američkom tržištu Golf GTI imao je čak i 2,0-litreni motor sa 16 ventila preuzet iz modela Corrado i Passat, koji je imao snagu od 136 KS i obrtni moment od 180 Nm. Motor je bio uparen s ručnim mjenjačem s pet stepeni prenosa. Motor oslobođen euro normi pravio je raketu od Dvojke u ovom pakovanju, prisjetit će se starije generacije.
A ovaj primjerak GTI-a iz 1992. godine je iz američkog Teksasa izvezen u Holandiju, gdje je proveo veći dio svog života. Međutim, ponovno je vraćen u SAD prošle godine, ovaj put u državu Connecticut.
Auto ima oko 85.000 kilometara na satu, što nije loša brojka za Golf GTI star 31 godinu. Motorno ulje promijenjeno je prije tri mjeseca. Ovaj GTI ima Tornado crvenu boju u kombinaciji s 15-colnim BBS alu felgama i Michelin Pilot Sport 3 gumama.
Unutrašnjost ima presvlake od sive tkanine i prednja Recaro sportska sjedišta koja izgledaju izvrsno i nakon tri decenije eksploatacije. Crveni detalji na panelima vrata ovdje djeluju kao kontrast. Oprema također uključuje šiber, klima uređaj, Philips radio, kožnu ručicu mjenjača i Aktiv ozvučenje.
Ovaj Golf GTI je prodan novom vlasniku krajem januara za nevjerovatnih 87.000 dolara. Uzalud pokušavamo pronaći čime je ovaj komad zaslužio tako visoku vrijednost. Da, vozilo je u vrlo dobrom stanju s ne prevelikom kilometražom, ali je u isto vrijeme i dalje prilično običan Golf GTI s dvije bregaste osovine i 16 ventila. Vrijedi li zaista ovog novca zna samo njegov novi vlasnik.
Povezane novosti
Na bh. tržište stigao novi Renault Symbioz
Symbioz se pridružuje staroj lozi Renaultovih ''vozila za život''! Atraktivni, svestrani i udobni SUV popunjava prazninu između modela Captur i Austral, a nudi se po startnoj cijeni od 62.900 KM.
Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.