Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 je uzdanica italijanske marke ove godine
Novi Alfin subkompaktni crossover nudi opciju pogona na sva četiri točka i hibridne tehnologije preuzete od Jeepa Avengera 4xe. Nazvan Junior Ibrida Q4, Alfin crossover postavljen je kao ključni adut Alfe Romeo u 2025. godini.
Alfa Romeo Junior, izgrađen na francuskoj modularnoj platformi CMP, debitovao je u aprilu prošle godine. Prvobitno nazvan "Milano", model je morao promijeniti ime jer se proizvodi u Poljskoj, a ne u Italiji. Ugovor je prethodno uložila italijanska vlada zbog toga što marka na taj način obmanjuje kupce.
Nova verzija, nazvana Ibrida Q4, sada donosi vrhunski nivo tehnologije i performansi, s ciljem da ovaj crossover postane najprodavaniji Alfin model.
Baziran na tehnološkim rješenjima Jeep Avengera 4xe, Junior Ibrida Q4 koristi modificiranu CMP platformu, koja nije izvorno dizajnirana za mehanički 4x4 pogon. Novi zadnji multilink ovjes zamijenio je standardnu torzionu osovinu, omogućivši integraciju pogona na sva četiri točka.
Pogonski sistem uključuje novi 1,2-litarski turbobenzinski motor sa snagom od 136 KS, pokretan lancem, povezan s 6-brzinskim robotizovanim mjenjačem e-DCS6, u kojem je smješten i 48-voltni elektromotor snage 28 KS. Zadnja osovina je opremljena dodatnim elektromotorom iste snage, koji pruža pogon na sve točkove.
Dok Alfa ne objavi podatke o performansama, vrijedi istaći da Jeep Avenger 4xe nudi ubrzanje do 100 km/h za 9,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 195 km/h, što daje dobru predstavu o mogućnostima Juniora Ibrida Q4, iako je Aveneger ipak manji i lakši. Sistem pogona omogućava četiri režima vožnje – Standard, Dynamic, Advanced Efficiency i Q4. U režimu Q4, pogon na sve točkove je aktivan pri nižim brzinama, dok se pri većim brzinama prilagođava situaciji radi uštede energije.
Vizuelno, Junior Ibrida Q4 donosi prepoznatljiv Alfin stil s naglaskom na sofisticiranost i sportsku eleganciju, što ga izdvaja od rođaka iz Jeep porodice. Međutim, zbog tehničkih adaptacija, verzija s pogonom na sve točkove ima nešto manji prtljažni prostor u odnosu na modele s prednjim pogonom.
Cijena za Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 u Belgiji iznosi 36.700 eura, što ga čini znatno skupljim od Jeep Avengera 4xe, čija cijena počinje od 30.990 eura. Cijene za ostala evropska tržišta bit će objavljene u narednim mjesecima.
Sa svojim premium karakteristikama i sofisticiranim rješenjima, Junior Ibrida Q4 postavlja visoka očekivanja i predstavlja novi korak naprijed za Alfu Romeo na tržištu elektrificiranih SUV-ova. Između ostalog, Alfa najviše računa na ovaj model u ovoj godini.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.