Adios Tarraco: Seat najavio kraj proizvodnje SUV-a sa sedam sjedišta
Predstavnici Seata potvrdili su britanskim medijima uklanjanje modela Tarraco iz ponude španske marke. To će napraviti mjesto za novi Cupra Terramar, hibridni SUV koji će naslijediti Seatov sedmerosjed.
Lansiran 2018. godine, Tarraco je trebao da bude važan model za špansku marku. Bio je to prvi model marke koji je dobio plug-in hibridni pogonski sistem. Nažalost, Evropljani nisu baš cijenili ovaj model. U 2019. godini prodano je 29.615 jedinica, a u 2022. ovaj broj je smanjen na 12.872 primjeraka. Paralelno s tim brojkama, Škoda Kodiaq je prodata u 88.516 jedinica u 2019.
Ove godine su brojke nešto bolje, ali nedovoljno dobre da bi Seat nastavio s proizvodnjom. Naime, za pet mjeseci je prodato 9.465 primjeraka, dok na drugoj strani Škoda trlja dlanove, s obzirom da je Kodiaq odabralo skoro 34.000 kupaca na evropskom tržištu. Čak i ako ga smatraju uspješnim, predstavnici Seata su za britanske medije potvrdili uklanjanje Tarraca iz asortimana modela. On također neće dobiti novu generaciju, a njegovo mjesto će zauzeti nova Cupra Terramar.
"Seat Tarraco je bio uspješan. Ali neće biti nasljednika. Od sredine 2024. fokusirat ćemo se na novi model Cupra Terramar u ovom segmentu i on će vrlo dobro ispuniti ovaj prostor. Tarraco će tada već biti ugašen, a proizvodnja će bit će zaustavljen do drugog kvartala 2024. godine'', rekli su zvaničnici Seata.
U međuvremenu, ostali modeli Seat, tj. Ibiza, Arona i Ateca će ponovo biti optički ažurirani i tehnički poboljšani kako bi izdržali pritisak na automobile sa SUS motorima do kraja decenije. Budući da je Leon nedavno osvježen, bit će zadnji u redu za nova poboljšanja.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.