AC Betanija postala novi diler Mazde u BiH i usput promovisala model CX-80
U Sarajevu promovisan novi Mazdin diler, čime je ovaj cijenjeni japanski brend u BiH dobio i trećeg partnera. Novi partner je poznata Auto kuća AC Betanija koja će novim brendom dodatno učvrstiti vlastitu poziciju na tržištu automobila u BiH.
AC Betanija je kompleks ovlaštenih prodajno-servisnih objekata u sarajevskom naselju Šip, a trenutno nudi automobile brendova kao što su: DS, Suzuki, Isuzu, Jaguar, Land Rover, a sada je zvanično u toj grupaciji i japanska Mazda.
Moderno uređen objekat, površine s više od 2.000 kvadratnih metara, standardima u potpunosti zadovoljava stroga pravila Mazde, a kupcima će biti ponuđena kompletna usluga - od prodaje svih Mazdinih modela koji su dostupni na evropskom tržištu, do kompletne servisne usluge u savremeno opremljenom servisu.
Nedžad Mujačić, rukovodilac prodaje Mazde u AC Betanija, kaže da su vođeni dugogodišnjim iskustvom u automobilskoj industriji smjestili Mazdu rame uz rame s prestižnim svjetskim brendovima: "Otvaranjem salona u kojeg smo smjestili Mazdu ne ispunjavamo samo još jedan naš cilj, već otvaramo vrata inovacijama, razvoju i pružanju vrhunskih usluga svim kupcima. Ovaj prostor površine 2.000 kvadratnih metara biće dom brojnih Mazdinih automobila i mjesto okupljanja svih onih koji žele saznati puno više o ovom japanskom brendu. Betanija je dio sistema koji u nekoliko gradova u BiH ima svoje ispostave, izložbeno prodajne salone i servise u kojima nudimo kompletnu uslugu prodaje i održavanja automobila."
Iako se radi o japanskim automobilima koji u održavanju zahtijevaju možda drugačiji pristup, Mujačić također tvrdi da brige oko bilo kakvih servisnih intervencija ne bi trebalo biti. "Mazda na sve automobile nudi garanciju od 6 godina ili 150.000 pređenih kilometara, pa u tom roku i intervalu svakako pokrivamo sve. Za redovne servisne intervencije nema straha, jer će klijente u ovlaštenom servisu dočekati certificirano osoblje educirano i osposobljeno prema najstrožim Mazdinim standardima. Veće servisne intervencije također nisu problem, jer osim znanja imamo specijalne alate i mašine, a na raspolaganju nam je brzi pristup centralnom skladištu rezervnih dijelova Mazde", navodi Mujačić.
Rukovodstvo AC Betanija je ponosno na činjenicu da su odmah na početku zvaničnog otvaranja kupcima u prilici ponuditi sve modele koje Mazda nudi kupcima na bilo kojem evropskom tržištu. Paralelno s promocijom novog brenda pod okriljem AC Betanija, imali smo priliku prisustvovati i premijernom predstavljanju najnovijeg Mazdinog modela CX-80.
Mazda CX-80 će u BiH biti dostupna kao benzinski plug-in hibrid sa ukupno 357 KS i kao dizelski mild hibrid sa 3,3-litarskim šestocilindričnim motorom od 254 konjske snage.
Najpovoljnija Mazda CX-80 u PHEV varijanti ima cijenu od 112.180 KM, dok ulazna dizelska varijanta košta 113.980 KM.
Povezane novosti

U BIH predstavljen automobilski brend INEOS i unikatni terenac Grenadier
Uvoznik automobila INEOS je kompanija Grand Automotive iz Sarajeva, poznata po zastupanju automobilskih brendova Ford, MG i Chery. Model Grenadier je beskompromisni i neuništivi terenac stare škole, čije cijene startaju od 155.000 KM.

Novi Jeep Compass je najaerodinamičniji model u historiji brenda
Nova generacija Jeep Compassa na putu je za kupce u Evropi. Model sa evropskim specifikacijama je najaerodinamičniji Jeep u historiji brenda, a proizvodit će se u Italiji.

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.