Prema informacijama njemačke marke, Porsche 911 će ostati jedini model u ponudi koji će imati termalne motore čak i u eri elektro automobila. Performansni model nudit će se s konvencionalnim motorima što je duže moguće.
Počevši od sljedeće decenije, većina proizvođača automobila će se prebaciti isključivo na električne modele. To je slučaj i s Porscheom koji će gotovo sve postojeće modele elektrifikovati. No, postoji samo jedan izuzetak, a to je Porsche 911. Prema riječima Karla Dumsa, odgovornog za razvoj sintetičkih e-goriva unutar marke, najpoznatiji model njemačkog proizvođača zahvaljujući alternativnim gorivima ipak će zadržati motore s unutrašnjim sagorijevanjem, čak i u električnom dobu. U kratkom intervjuu, Dums kaže da će se Porsche 911 nuditi s termalnim motorima što je duže moguće.
Istovremeno, Dums također kaže da je glavna strategija marke ipak prelazak na elektro mobilnost. Prvi novi električni automobil nakon Taycana trebao bi biti SUV Macan, zatim Cayman, a na kraju najprodavaniji SUV Cayenne.
U isto vrijeme, prema riječima Karla Dumsa, prodaja modela 911 prošle godine je činila je oko 13%, tako da za njega ima dovoljno prostora da ostane jedini u ponudi Porschea koji će zadržati SUS motore. Očekuje se da će 911-ka dobiti hibridnu verziju u drugoj polovini tekuće decenije kako bi što duže održao kakav-takav kult čistog sportiste. Ako i pređe u potpunosti na struju to neće biti prije 2030. godine.
Povezane novosti

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.

Škoda Elroq je bio favorit Evropljana kao najprodavaniji električni automobil u aprilu
Prema najnovijim podacima o prodaji za april, Škoda Elroq je završio kao lider u segmentu električnih automobila na Starom kontinentu. Volkswagen ID.3 i ID.7 kompletirali su postolje.