Prema informacijama njemačke marke, Porsche 911 će ostati jedini model u ponudi koji će imati termalne motore čak i u eri elektro automobila. Performansni model nudit će se s konvencionalnim motorima što je duže moguće.
Počevši od sljedeće decenije, većina proizvođača automobila će se prebaciti isključivo na električne modele. To je slučaj i s Porscheom koji će gotovo sve postojeće modele elektrifikovati. No, postoji samo jedan izuzetak, a to je Porsche 911. Prema riječima Karla Dumsa, odgovornog za razvoj sintetičkih e-goriva unutar marke, najpoznatiji model njemačkog proizvođača zahvaljujući alternativnim gorivima ipak će zadržati motore s unutrašnjim sagorijevanjem, čak i u električnom dobu. U kratkom intervjuu, Dums kaže da će se Porsche 911 nuditi s termalnim motorima što je duže moguće.
Istovremeno, Dums također kaže da je glavna strategija marke ipak prelazak na elektro mobilnost. Prvi novi električni automobil nakon Taycana trebao bi biti SUV Macan, zatim Cayman, a na kraju najprodavaniji SUV Cayenne.
U isto vrijeme, prema riječima Karla Dumsa, prodaja modela 911 prošle godine je činila je oko 13%, tako da za njega ima dovoljno prostora da ostane jedini u ponudi Porschea koji će zadržati SUS motore. Očekuje se da će 911-ka dobiti hibridnu verziju u drugoj polovini tekuće decenije kako bi što duže održao kakav-takav kult čistog sportiste. Ako i pređe u potpunosti na struju to neće biti prije 2030. godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.