Elektrifikacija nije bila samo spektakl, već i vizija: približiti tehnologiju ljudima, olakšati mobilnost i učiniti je pristupačnijom. Danas Citroën ostaje vjeran toj misiji, usmjeren na razvoj odgovorne i pristupačne električne mobilnosti za sve.
Suočeni s izazovima energetske tranzicije, Citroën nudi jednostavna i cjenovno dostupna električna rješenja: hibridne opcije u cijeloj gami, pionirske modele poput ë-C4 i mikromobilnost s Ami vozilom. Uz inovativne alate poput e-ROUTES aplikacije, olakšava se svakodnevno korištenje električnih vozila.
Citroënova električna ofanziva u 2025. godini:
- Ami i Ami Buggy: Četiri godine nakon lansiranja, Ami je postao simbol urbane mikromobilnosti. Novi Ami donosi osvježen dizajn, mogućnosti personalizacije i posebne verzije poput Ami Buggy, koji nudi pustolovnu slobodu uz jednako pristupačnu cijenu.
- ë-C3: Već najprodavaniji Citroënov električni model s više od 135.000 prodatih primjeraka. Novi ë-C3 dolazi s još pristupačnijom verzijom, dometom do 200 km, LFP baterijom od 30 kWh i opcijom brzog punjenja.
- ë-C3 Aircross: Prvi 100% električni SUV marke, uz standardni domet od preko 300 km, sada dostupan i u varijanti sa većom baterijom (54 kWh) i dometom do 400 km, čineći ga najprostranijim i najdostupnijim SUV-om u svom segmentu.
- ë-C5 Aircross: Novi električni SUV nudi luksuz udobnosti i impresivne domete – 520 km sa standardnom baterijom i čak 680 km sa većom, 97 kWh baterijom.
Citroën i dalje stavlja inovacije u službu svakodnevnog života
Kao i s legendarnim modelima Traction Avant, 2CV i Méhari, marka danas putem električnih vozila omogućava jednostavnu, efikasnu i dostupnu mobilnost. Fokus na razumnim kapacitetima baterija, brzo punjenje i povezane usluge, poput ugrađene 3D navigacije i mobilne aplikacije e-ROUTES, dodatno olakšavaju korištenje električnih automobila u svakodnevici.
Citroën, omiljena marka povezana s ljudima, i 100 godina nakon osvjetljavanja Eiffelovog tornja nastavlja "elektrificirati svijet" i pomjerati granice mobilnosti – sada u električnoj eri.
Povezane novosti

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".

Kraj jedne ere: Volkswagen šalje Touareg u penziju
Najveći Volkswagenov SUV bliži se kraju svoje karijere. Njemački proizvođač je zvanično objavio da će proizvodnja završiti 2026. godine.

Tesla će u septembru lansirati napredniji sistem samostalne vožnje
Izvršni direktor Tesle, Elon Musk, zvanično je za ovu jesen najavio lansiranje novog softvera koji će podržavati značajno ležerniju autonomnu vožnju od postojećeg vozačkog asistenta poznatijeg kao Autopilot.