Prvo novo vozilo koje će španska marka prodavati je Terramar, predviđen za 2024. i nazvan po gradu u kojem je nastala Cupra. Bit će to plug-in hibridni SUV s 4,50 metara dužine, sposoban za autonomiju do 100 kilometara. Bit će to Cuprina verzija Volkswagen Tiguana.
Drugi predstavljeni model je Tavascan, 4,66m dugi konceptni automobil kojeg već prilično dobro poznajemo. Predstavljen još 2019., Tavascan je ustvari ekvivalentan grupacijskim električarima VW ID.6 i Škodi Enyaq Coupe iV. Pretpostavljamo da će trebati više vremena bude tržišno komercijalizovan, jer Volkswagen jednostavno još nema potrebne proizvodne kapacitete za novi EV, da ne spominjemo baterije i poluprovodnike.

Najzanimljiviji UrbanRebel pokazuje model koji je jako bitan za razvoj crossovera u B segmentu. Kada stigne 2025., bit će jedno od prvih vozila koje će imati arhitekturu MEB Small, koju smo donedavno znali kao MEB Lite ili MEB Entry. Cupra navodi da je ovaj simpatični crossover dugačak svega 4,03m i da ima 2,60m dug međuosovinski razmak. UrbanRebel će biti ekvivalent Volkswagenu ID.1., a koncept pokazuje 95% serijskog modela.
Cupra UrbanRebel bit će maleni crossover s prednjim pogonom. S električnim motorom koji isporučuje 225 KS biće sposoban za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi (kao Polo GTI), a Španci navode da bi baterija trebala biti dovoljna za autonomiju od oko 440 kilometara. Očekuje se da će koštati manje od 25.000 eura, a proizvodit će se lokalno u tvornici u Martorellu.
Povezane novosti
Kineski Geely otvorio najveći centar na svijetu za testiranje vozila
Geely Auto Group je predstavio Geely Safety Centre, sada najveći i najnapredniji centar za testiranje automobilske sigurnosti na svijetu. Centar za sigurnost, smješten u istočnoj Kini (Ningbo), prostire se na 45.000 kvadratnih metara.
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.