Članak top banner 970x90
Vijesti

Škoda pokrenula proizvodnju baterijskih sistema

Oko 250 zaposlenih uskoro će sastavljati više od 250.000 MEB baterijskih sistema godišnje koji će biti ugrađeni u sve marke VW Grupacije.

Autor: BIHAMK

Škoda Auto je u Mladoj Boleslavi započela proizvodnju baterijskih sistema za potpuno električna vozila na osnovi MEB platforme Volkswagen grupe. To čini glavnu fabriku proizvođača automobila jedinim proizvodnim pogonom za MEB baterijske sisteme u Evropi izvan Njemačke. Oko 250 zaposlenih uskoro će sastavljati više od 250.000 MEB baterijskih sistema godišnje na novoizgrađenoj proizvodnoj liniji. Osim u Škoda vozila, oni će biti ugrađeni i u MEB modele proizvođača Volkswagen, Audi i Seat.

''Uložili smo oko 130 miliona eura i sada možemo da proizvedemo više od 250.000 MEB baterijskih sistema godišnje – za Škoda e-modele i modele drugih brendova Grupe.

Naš cilj je jasan: želimo da proizvodimo E-komponente ili E-vozila u sva tri češka proizvodna pogona do 2030. godine“ – ističu iz Škode.

U saradnji sa VW Group Components i partnerskim kompanijama i dobavljačima, preduzimaju se koraci u prelazu sa motora sa unutrašnjim sagorijevanjem na elektromobilnost proizvodnjom baterijskih sistema. Krajem 2023. se ulazi u drugu fazu proširenja, što će omogućiti proizvodnju više od 380.000 baterijskih sistema godišnje.

Najmanja verzija sa osam modula ima kapacitet od 55 kWh, a srednja verzija sa devet modula skladišti 62 kWh. Najveća baterija sa 12 modula ima kapacitet od 82 kWh. Uz module, od kojih svaki sadrži 24 ćelije, komponente MEB baterijskog sistema uključuju kućište baterije sa integrisanim sistemom hlađenja, sistem upravljanja baterijom i potrebne električne priključke. Škoda Auto takođe proizvodi i druge e-komponente u Mladoj Boleslavi. Od jeseni 2019. tu se proizvode visokonaponske vučne baterije koje se koriste u modelima Superb, Octavia i u plug-in hibridnim vozilima drugih brendova Grupacije.

Transformacija kompanije dobija zamah na osnovu nove proizvodne linije. Kao kamen temeljac svoje Next Level – Škoda Strategy 2030, proizvođač automobila planira proizvodnju e-vozila ili e-komponenti u sva tri proizvodna pogona do kraja ove decenije. Cilj je dugoročno očuvanje postojećih radnih mijesta i istovremeno otvaranje novih. Do tada kompanija očekuje da će povećati udio prodaje potpuno električnih automobila u Evropi na između 50 i 70 posto, zavisno od razvoja tržišta.

Do 2030. Škodin asortiman će uključivati još najmanje tri BEV modela, od kojih će svi biti ispod ENYAQ iV po cijeni i veličini.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo