Kao tipični derivat modela XC40 Recharge, novi Volvo C40 Recharge sa svojim kupeovskim stilom će biti zanimljiviji mlađoj publici, a na račun izgleda i početne cijene od oko 55.000 eura će biti i oko 5-8% skuplji. Ali on će za razliku od matičnog modela XC40, s kojim dijeli jednaku tehnologiju i istu dužinu od 4,44m, na tržište biti lansiran isključivo kao električni model čime Volvo još jednom podcrtava opredjeljenje za ovu zelenu tehnologiju s ciljem potpunog prihvata iste do 2030. godine.
Baza ovog modela je CMA platforma, kreirana za elektro modele iz grupacije Volvo-Geely, a ista čak nije potpuno kreirana od švedskih inžinjera, već od strane kineskog vlasnika. No, to ne znači da će C40 biti manje kvalitetniji, jer ispod lima 2,2 tone teškog crossovera skriva se posljednja Volvo tehnologija.
Na tržištu će biti dvije varijante, s pogonom na prednje s jednim ili na sva četiri točka s jednostavnom koncepcijom od dva elektromotora. Ulazna verzija s baterijom od 67 kWh i elektromotorom od 231 KS je zadužena za verzije s prednjim, dok je jača baterija od 75 kWh i snagom motora od 408 KS rezervisana za 4x4 model. Maksimalna brzina koju Volvo zagovara je implementirana i na ovaj model i iznosi 180 km/h.
Punjenje je kapacitirano i za brze DC punjače do 150 kW, te se baterija za 37 minuta lako napuni od 10 do 80 posto, dok za punjenje preko kućnog wallboxa od 11 kW treba oko 8 sati. Ipak, Volvo je pripremio i tehnologiju One Pedal Drive, pa se uz rekuperaciju energije lakše postiže fabrički deklarisana autonomija od 444 km kod verzije sa baterijom od 75 kWh.
C40 Recharge je prvi Volvo model koji ne koristi kožu u unutrašnjosti, ali i prvi model koji Volvo trenutno nudi preko online platforme za kupovinu. Automobil se može u potpunosti platiti pri isporuci ili faktor klasičnog posjedovanja odbaciti uz prihvat fleksibilne opcije pretplate preko usluge Care by Volvo sa potpunim setom usluga.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.