Obnovljeni prodajni asortiman Citroën vozila bit će transparentniji i jednostavniji. Time će se klijentu pružati bolje iskustvo kupovine, a istovremeno će ovaj asortiman odražavati nove potrošačke trendove. Novi nazivi osmišljeni su kako bi što više ispunili očekivanja klijenata fokusirajući se na ono što klijenti zapravo koriste. Posljedično, zbog veće transparentnosti, klijenti će imati bolje iskustvo s markom Citroën.
Citroënova želja da pojednostavi svoj prodajni asortiman vozila također će dovesti do konkurentnijih cijena i kraćih rokova isporuke zbog smanjenja raznolikosti koja stvara veću složenost. Ovakav pristup u potpunosti odgovara novim potrošačkim navikama, posebno u današnjem digitalnom svijetu, i želji marke da pristupi pravednijoj i uravnoteženijoj cjenovnoj politici u svim državama.
Važna novost u definiranju nivoa opreme Citroën vozila omogućuje da će za svaki model biti dostupna tri nivoa opreme za koje će se moći birati između najviše pet paketa opcija. Od sada će sve biti usmjereno na tri nivoa opreme: YOU, PLUS i MAX, koji će zamijeniti dosadašnje pakete: Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack.
Na modelima C4 i C4 X, naprimjer, prvi nivo opreme YOU pruža direktni pristup Citroënovom svijetu udobnosti sa serijskom opremom kao što je ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, dobra razina povezivanja uz 10" ekran osjetljiv na dodir kao i sisteme za pomoć u vožnji, kao što su zadnji parking senzori. Kod nivoa opreme PLUS doživljaj Citroëna još je prisutniji zahvaljujući sjedištima Citroën Advanced Comfort, kameri za vožnju unazad i 18" aluminijskim felgama. Nivo opreme MAX nudi još više opreme koja olakšava život u vozilu poput hands-free pristupa i pokretanja, povezivog navigacijskog sistema, ekrana u visini očiju i prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go. Naravno, nismo zaboravili na stilski imidž, jer su tu zatamnjena stražnja stakla i 18" felge s dijamantnom obradom.
Ova promjena je stupila na snagu 1. septembra kao odgovor na zahtjeve klijenata i prodajne mreže za jednostavnijom i jasnijom ponudom. Omogućujući lakše razumijevanje bogatijih nivoa opreme i različitih dostupnih opcija, Citroën će olakšati proces kupovine i povećati povjerenje svojih klijenata. Ponudom odgovarajuće prilagođenih nivoa opreme i dobro konstruisanih paketa opcija, marka će ponuditi rješenja prilagođena potrebama i životnom stilu klijenata.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.