Ferrari 250 GTO je ponovo najskuplji model italijanske marke. Nedavno je ovaj originalni model iz 1962. godine pao pod čekić aukcisjke kuće RM Sotheby's, gdje je automobil prodan za rekordnih 51,7 miliona dolara. Ovaj model je već nekoliko puta mijenjao vlasnika i svaki put mu cijena skoči i bude prodan za rekordan iznos.
Primjer o kojem je riječ je poseban, jer je to upravo automobil koji je ostvario pobjedu u svojoj klasi na trci 1.000 kilometara Nurburgringa. Isti automobil, koji je pripremio tvornički tim Ferrarija, također se takmičio na Le Mansu iste godine, ali je morao odustati od trke zbog problema sa pregrijavanjem motora.
Prvobitno je ovaj Ferrari 250 GTO imao 4,0 litarski V12 motor, jedini automobil sa ovim motorom. Kasnije je motor zamijenjen manjim motorom od 3,0 litara. Automobil je prodan privatnom timu 1963. godine i tada je iz Evrope prebačen u Sjedinjene Američke Države.
Tamo je 1985. godine pronašao novog vlasnika, a primjer je učestvovao na događajima posvećenim klasičnim automobilima. Uz ovaj primjerak, sretni kupac dobija i originalne dokumente za postavljanje automobila na stazama Nurburgring i Le Mans.
Povezane novosti
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.