Članak top banner 970x90
Vijesti

MotoGP – Zvijer se opet probudila

Bastianini se jedini ove sezone tri puta penjao na pobjedničko postolje.

Autor: BIHAMK

Protekle dvije sedmice bile su u znaku loših vijesti za Kraljevsku klasu, budući da je Suzuki najavio povlačenje s krajem ove sezone. Sve bi djelovalo razumnije da se japanski proizvođač nije vratio u najjaču klasu prije samo sedam godina i da nije pretprošle sezone došao do titule. Međutim, kriza za krizom ne popušta ni velikane autoindustrije, a po sličnom scenariju smo svjedočili povlačenju Honde iz F1 krajem prošle sezone.

No, u sjeni loših vijesti isplivala je jedna dobra. Vozač B ekipe Ducatija, Enea Bastianini sa zvučnim nadimkom Zvijer, uspio je u Francuskoj (Le Mans) upisati treću pobjedu sezone. Talijan je jedini ''jahač'' koji je ove sezone pobjeđivao više puta, budući da su na ostalim trkama svi ostali pobjednici ispijali pobjednički šampanjac tek po jednom. Zahvaljujući ovom mladiću, Ducati je ove sezone slavio na četiri od sedam trka, od čega je tvornička ekipa upisala samo jedan trijumf.

Aktuelni prvak Fabio Quartarao ove sezone je upisao tek jednu pobjedu. No, Francuz nije prosipao bodove na ostalim trkama, te je na vodećoj poziciji ovogodišnjeg šampionata. S druge strane, treće mjesto Aprilije u Francuskoj, i to treće zaredom na zadnje tri trke, otrkiva da ovaj motocikl funkcioniše dobro na svim stazama i da ove godine planiraju češće penjati se na podij. Istovremeno, Honda je i dalje najveći gubitnik, jer je njihov paket ove godine potpuno podbacio.

Osma trka sezone vozi se za dvije sedmice u Italiji.

Poredak vozača nakon sedam trka:

  1. F. Quartararo (Yamaha) – 102
  2. A. Espargaro (Aprilia) – 98
  3. E. Bastianini (Gresini) – 94
  4. A. Rins (Suzuki) – 69
  5. J. Miller (Ducati) – 62
  6. J. Zarco (Pramac) – 62
  7. F. Bagnaia (Ducati) – 56
  8. B. Binder (KTM) – 56
  9. J. Mir (Suzuki) – 56 
  10. M. Marquez (Honda) - 54

 

BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo