Matična kompanija MG-a je SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation), koji je sedmi najveći proizvođač automobila na svijetu. Također, SAIC Motor je bila prva automobilska grupa u Kini sa godišnjom prodajom od više od 7 miliona automobila. Pored MG-a, pod krovom SAIC Motor posluju također i manje poznati brendovi kao što su: Roewe, Maxus, SAIC Volkswagen, SAIC-GM i drugi.
Uvoznik MG automobila za ove zemlje je Grand Automotive Adriatic d.o.o. koja je u apsolutnom vlasništvu Taavura grupe. U Evropi, Taavura Grupa je prisutna u automobilskom sektoru kao Grand Automotive Group i posluje kao uvoznik Forda, Hyundaija, Nissana, Renaulta, Dacie, a od ove godine i MG Motor u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj i jadranskom regionu.
U Europi je MG Motor u protekle dvije godine otvorio više od 400 salona, a rast prodaje rezultat je uvođenja modela koji oduševljavaju kvalitetom i ponuđenom opremom. Kompanija MG Motor je 2020. godine u Evropi prodala 7.200 vozila, a 2021. taj broj se utrostručio i prodaja je dostigla 22.000 vozila. Rast prodaje je nastavljen i u 2022. sa 22.135 prodanih vozila u prvom tromjesečju.
MG modeli koje možemo očekivati da će se prodavati na bh. tržištu su: kompaktni crossover MG ZS (standardni i električni model), kompaktni SUV MG EHS (plug-in hibrid), MG Marvel R (električni luksuzni SUV) i jedini električni karavan u segmentu – MG 5.Plan prodaje za regiju ove godine je 2.000 automobila i dvostruko više u 2023, a cijene startaju ispod 40.000 KM.
MG (Morris Garages) poznajemo kao britansku kompaniju čije automobile najviše pamtimo iz vremena saradnje sa Roverom i BMW-om, budući da iste još uvijek u malom broju možemo vidjeti i na našim cestama ili u oglasnicima. Ovaj brend je 2012. otkupila kineska grupacija SAIC Motor, investiravši 450 miliona funti u skoro izgubljeni identitet britanske legende.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.