Najveće Renaultovo privredno vozilo s nultom emisijom CO2 je Master E-Tech. Električni Master prethodno je bio poznat kao Master Z.E., a izvorno je nudio skromnih 120 km autonomije s jednim punjenjem baterije. Znajući da takav domet nije dovoljan za bilo kakav ozbiljan biznis, francuski proizvođač automobila odlučio je napraviti malu promjenu. Umjesto 33 kWh baterije, Master E-Tech sada ima kapacitetniju bateriju od 52 kWh što omogućuje oko 200 kilometara između dva punjenja.
Ako pogledamo model Zoe, urbani hatchback, njegov domet je ozbiljnijih 383 km sa baterijom sličnog kapaciteta. Ali moramo biti svjesni da Master E-Tech guše puno veći gabariti i veća masa. Međutim, to s druge strane znači da Renault može koristiti puno veći paket baterija u njegovoj većoj podnici. Ova promjena za električni Master je bila nasušno neophodna s obzirom da konkurentski Ford E-Transit obećava 350 km, odnosno 282 km autonomije koliko navodi Fiat kod E-Ducata.
Master E-Tech je dostupan u izvedbi šasija, kabina s platformom i klasični furgon. Maksimalna korisna nosivost je 1.664 kg kod izvedbe kabina s platformom, dok se furgon može zadovoljiti s 1.420 kilograma. S pogonom isključivo na prednje točkove elektromotor razvija tek 76 KS i 225 Nm trenutnog obrtnog momenta. Master E-Tech dostupan je u dvije razine opreme Start i Advance.
Povezane novosti
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.