Članak top banner 970x90
Vijesti

Master E-Tech sa povećanim dometom

Renault se mnogo prije drugih rivala upustio u e-komercijalna vozila, ali kako se tržište poprilično brzo okrenulo struji kao energentu sadašnjosti i bliske budućnosti tako su i konkurenti napredovali brzinom svjetlosti.

Autor: BIHAMK

Najveće Renaultovo privredno vozilo s nultom emisijom CO2 je Master E-Tech. Električni Master prethodno je bio poznat kao Master Z.E., a izvorno je nudio skromnih 120 km autonomije s jednim  punjenjem baterije. Znajući da takav domet nije dovoljan za bilo kakav ozbiljan biznis, francuski proizvođač automobila odlučio je napraviti malu promjenu. Umjesto 33 kWh baterije, Master E-Tech sada ima kapacitetniju bateriju od 52 kWh što omogućuje oko 200 kilometara između dva punjenja.

Ako pogledamo model Zoe, urbani hatchback, njegov domet je ozbiljnijih 383 km sa baterijom sličnog kapaciteta. Ali moramo biti svjesni da Master E-Tech guše puno veći gabariti i veća masa. Međutim, to s druge strane znači da Renault može koristiti puno veći paket baterija u njegovoj većoj podnici. Ova promjena za električni Master je bila nasušno neophodna s obzirom da konkurentski Ford E-Transit obećava 350 km, odnosno 282 km autonomije koliko navodi Fiat kod E-Ducata.

Master E-Tech je dostupan u izvedbi šasija, kabina s platformom i klasični furgon. Maksimalna korisna nosivost je 1.664 kg kod izvedbe kabina s platformom, dok se furgon može zadovoljiti s 1.420 kilograma. S pogonom isključivo na prednje točkove elektromotor razvija tek 76 KS i 225 Nm trenutnog obrtnog momenta. Master E-Tech dostupan je u dvije razine opreme Start i Advance.

BIHAMK

Povezane novosti

Od 127-ice do Ibize – Pet decenija malog Seata

Od 127-ice do Ibize – Pet decenija malog Seata

Automobil koji je stigao na tržište 1972. godine, označio je prekretnicu u svijetu mobilnosti. Bio je to Seat 127, model koji je prije pedeset godina počeo da osvjetljava put koji danas pripada Ibizi.

Možda bi vas zanimalo