Članak top banner 970x90
Vijesti

Karoq sa zategnutim borama dostupan na bh. tržištu

Osvježeni Karoq može se naći u mreži Škoda dilera u BiH. Promjene su male, ali jako efikasne za ovaj Škodi bitan SUV.

Autor: BIHAMK

Karoq ima dobru reputaciju na evropskom tržištu, a prošle godine ih je registrovano preko 77.000 komada, odnosno preko pola miliona za četiri godine od lansiranja. Ovaj SUV često viđamo i na bh. putevima, jer je od samog početka iznimno cijenjen kod domaćih kupaca zahvaljujući odličnoj reputaciji Škode u BiH. Sad je stigao osvježeni model, koji je standardni recept zatezanja bora iskoristio da poboljša aerodinamiku i preuzme update-ovanu tehnologiju prisutnu kod ostalih vozila iz grupacije.

Naime, ispeglani su branici sa novim usisnicima zraka, izgled svjetala efektno redizajniran i uljepšan, a šestougaona maska po poprimila novi i dominantniji izgled po uzoru na gromadu Kodiaqa. U Škodi kažu da su ove rafinirane kozmetičke promjene, uključujući sveprisutnije plastične aero obloge na felgama, donijele poboljšanje na području aerodinamike od skoro 10% i da ovaj SUV sada manje troši i izbacuje CO2 reduciran za 5 posto.

Unutrašnjost je minimalistički dorađena sa novim oblogama, osvjetljenjem, letvicama. Multimedija je unaprijeđena, a najveća vizuelna novost je novi dizajn upravljača po uzoru na Octaviju i Kodiaq. Veća je upotreba recikliranih materijala, a prednja sjedišta opcionalno mogu biti opremljena sa električnim podešavanjem i memorijom.

Na bh. tržištu Karoq je dostupan u tri nivoa opeme: Starter, Ambition i Style, zatim četiri standardna agregata 1.0 TSI – 110 KS, 1.5 TSI – 150 KS, 2.0 TDI – 115 KS i 2.0 TDI – 150 KS, sa serijskim 6-brzinskim ručnim ili 7-stepenim DSG automatskim mjenjačem, osim za ulazni 1.0 TSI. Pogon na sve točkove i dalje je rezervisan isključivo za jači dizel, i to od srednjeg nivoa opreme.

Cijene Karoqa benzinca startaju od 42.464 KM za TSI 110 Starter, dok najpovoljniji dizel 2.0 TDI kreće od 48.950 KM. Jači benzinac TSI 150 sa DSG mjenjačem i srednjim paketom opreme ima redovnu cijenu od 53.180 KM, odnosno dizel sa 4x4 pogonom i defautnim DSG-om sa 7 brzina košta 63.817 KM s PDV-om.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo