Ubiti jednim udarcem dvije, pa čak i tri klase, zavisno od gledišta i podjele, u današnje vrijeme nije teško. Dacia se lagano oprašta ili se već oprostila od monovolumena Lodgya, karavanskog Logana MCV i sve manje popularne klase uopšte MPV-a u Dacijinoj interpretaciji kroz model Dokker. Sva tri su bila iz prošle ''ere'' kada je cijeli Dacia range bio zasnovan na, vjerovali ili ne, platformi arhaičnog Renault Clija 2. Doduše, aktuelni Duster kao ''Poslednji Mohikanac'' je jedini ostao na staroj Renaultovoj platformi, a to naglašava koliko se i Dacia mijenja iz jednog budžet u savremeni brend. Tu će joj pomoći nova i napredna platforma novog Clija, na kojoj je zasnovan i novi Jogger, koji će uskoro na račun te tehnološke evolucije dobiti hibridni pogonski sklop.
Jogger može biti klasični peterosjed ili po potrebi kupca, uz doplatu od 1.300 KM, čak i sedmerosjed. I to jako atraktivan i iznimno praktičan. Zanimljivo, Dacia nema većeg i dužeg modela od Joggera koji u dužinu mjeri cijelih 4,55m i čak 2,9m razvučeni međuosovinski razmak. Moglo bi se reći da Jogger rastegnut kao prvi Logan MCV, samo što sad trendovski donosi veću odignutost od tla (20 cm) i shodno tome stilske detalje karakteristične za SUV automobile poslovično utkane u robusnost kao esenciju marke od prvog dana.
U varijanti sa aktivnih sedam sjedišta Jogger, pored dva punopravna sjedišta u ukupnoj širini od 124 cm, a prtljažni prostor starta od 160 litara, odnosno 565 litara sa obaranjem trećeg reda. Razlika u masi na račun dodatna dva sjedišta u odnosu na ''peterosjed'' je svega 29 kg.
Ukoliko fizički izvadite treći, a drugi samo preklopite, ili ga pak totalno uklonite, prostora ima za jednu manju selidbu, jer kapacitet raste na skoro 2100 litara. Kombinacija je više, a modularnost prtljažnog prostora ispunjava i teže zahtjeve od istih koje morate realizovati s običnim karavanom.
Na bh. tržištu Jogger stiže u verzijama opreme Essential, Comfort i Extreme, u verzijama sa 5 i 7 sjedišta i jednim 1,0-litarskim turbobenzinskim motorom koji poznajemo iz cijele game. Novi i blago pojačani benzinac razvija 110, dok verzija sa fabrički ugrađenim plinom oznake ECO-G razvija 91 na benzin i 100 konja na plin. Svakako bi najprije preporučili ekonomičnu verziju na plin, koja je ujedno odlična kompenzacija za dizel.
Osnovni model Jogger Essential, sa plinskom instalacijom i naknadno dodatnim paketom klima, (nije u seriji kod osnovnog paketa), u varijanti sa sedam sjedišta, košta 31.250 KM do registracije. Takav Jogger je najpovoljniji sedmerosjed na našem (i većini ostalih u Evropi), jer donosi uštedu od skoro 12.000 KM od prvog sljedećeg modela sa sedam sjedišta na tržištu!
Jednako motorizovani Jogger, sa srednjim paketom opreme Comfort, košta 32.300 KM, što je možda, zbog bogatije osnovne opreme i bolji odabir (serijski opremeljen s multimedijom od 8''), dok najraskošnije opremeljni extreme s PDV-om košta 35.300 KM. Doplata za metalik lak je 800 KM, za automatsku klimu (samo za Comfort dostupno ) 520 KM, alu felge 500 KM ili grijanje sjedišta 300 KM.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.