U slučaju Golfa druge generacije, model GTI bio je varijanta s troja vrata pogonjena 1,8-litrenim četverocilindarskim motorom snage 112 KS i obrtnim momentom od 155 Nm. Od 1986. godine, snaga Golfa GTI dostigla je 139 KS i 168 Nm momenta. Na američkom tržištu Golf GTI imao je čak i 2,0-litreni motor sa 16 ventila preuzet iz modela Corrado i Passat, koji je imao snagu od 136 KS i obrtni moment od 180 Nm. Motor je bio uparen s ručnim mjenjačem s pet stepeni prenosa. Motor oslobođen euro normi pravio je raketu od Dvojke u ovom pakovanju, prisjetit će se starije generacije.
A ovaj primjerak GTI-a iz 1992. godine je iz američkog Teksasa izvezen u Holandiju, gdje je proveo veći dio svog života. Međutim, ponovno je vraćen u SAD prošle godine, ovaj put u državu Connecticut.
Auto ima oko 85.000 kilometara na satu, što nije loša brojka za Golf GTI star 31 godinu. Motorno ulje promijenjeno je prije tri mjeseca. Ovaj GTI ima Tornado crvenu boju u kombinaciji s 15-colnim BBS alu felgama i Michelin Pilot Sport 3 gumama.
Unutrašnjost ima presvlake od sive tkanine i prednja Recaro sportska sjedišta koja izgledaju izvrsno i nakon tri decenije eksploatacije. Crveni detalji na panelima vrata ovdje djeluju kao kontrast. Oprema također uključuje šiber, klima uređaj, Philips radio, kožnu ručicu mjenjača i Aktiv ozvučenje.
Ovaj Golf GTI je prodan novom vlasniku krajem januara za nevjerovatnih 87.000 dolara. Uzalud pokušavamo pronaći čime je ovaj komad zaslužio tako visoku vrijednost. Da, vozilo je u vrlo dobrom stanju s ne prevelikom kilometražom, ali je u isto vrijeme i dalje prilično običan Golf GTI s dvije bregaste osovine i 16 ventila. Vrijedi li zaista ovog novca zna samo njegov novi vlasnik.
Povezane novosti

Globalna proizvodnja automobila će pasti za 1,5 miliona vozila zbog Trumpovih tarifa
Prema izjavama nekoliko analitičara automobilske industrije, globalna proizvodnja automobila će se smanjiti za 1,5 miliona jedinica u 2025. godini zbog tarifa koje je najavio američki predsjednik Donald Trump.

Opel proizveo milion Corsi šeste generacije
Corsa se proizvodi od 1982., a s proizvodnih traka ih je spušteno više od 15 miliona. Aktuelna, šesta generacija sada je dostigla proizvodnju od milion jedinica.

100 godina kasnije, Citroën i dalje elektrificira svijet
U julu 1925. godine, André Citroën je osvijetlio Eiffelov toranj, postavljajući 250.000 sijalica i time simbolično predstavio duh inovacija koji Citroën njeguje već čitavo stoljeće.