Po nekakvom sada već ustaljenom receptu klasični oblici se polako gase, a nasljeđuju ih modernizovani i trendovski prilagođeni modeli, i to uglavnom u izdanju koja imaju ''terenske'' atribute. Audi je početkom godine najavio gašenje modela A1 Sportback, a nakon samo jedne generacije s liste je skinut i crossover Q2. Međutim, život za A1 tek počinje, ali pod nazivom A1 Allstreet.
Najmanji Audi u crossover izdanju je kratko i na pojedinim tržištima postojao kao A1 Citycarver, ali Allstreet je, smatraju, efektniji naziv koji će Audi najvjerovatnije u budućnosti koristiti na drugim modelima. Svi modeli s ovom pločicom trebali bi biti ''soft'' izdanje značajno sposobnijih modela s oznakom Allroad.
Marka sa sjedištem u Ingolstadtu nije napravila nikakve druge preinake na avanturističkom A1 Allstreet u odnosu na A1 Citycarver, jer je riječ o identičnoj izvedbi s istim pogonskim sklopovima, enterijerom, nivoima opreme i opcijama. Cijene su također ostale nepromijenjene, što znači da je A1 Allstreet starta od 23.200 eura na njemačkom tržištu.
A1 Allstreet se prodaje se isključivo s benzinskim motorima. Kupci mogu birati između trocilindarskog 1,0-litrenog motora s turbopunjačem i jačeg četverocilindraša od 1,5 litara. Sa zvučnom oznakom "25 TFSI", osnovni model mora se zadovoljiti sa samo 95 KS i 175 Nm. Slijedi ga "30 TFSI" s istim trocilindarskim TSI motorom, ali sa 110 KS i 200 Nm, dok top verzija Allstreeta nosi najveću i najzvučniju oznaku "35 TFSI" sa standardnom snagom od 150 KS i 250 Nm momenta. Pogon je isključivo na prednje točkove!
Sva tri pogonska sklopa standardno su uparena s ručnim mjenjačem, ali jači motori mogu se opcijski povezati sa 7-stepenim automatskim S-Tronic mjenjačem. Zabavna činjenica – osnovni A1 Allstreet ima dobri stari ručni mjenjač s pet stepeni prenosa, dok druga dva benzinca dolaze u seriji sa stepenom prenosa više.
Audi je za nešto više od 10 godina, koliko postoji model A1 u dvije generacije, prodao skoro milion automobila.
Povezane novosti

Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.

Neočekivani povratak petovratnog Smarta
Nestali Smart ForFour vratit će se na tržište kako bi konkurisao, između ostalih, novom Renault Twingu. Nazvan Smart #4, pozicionirat će se u rastućoj Smart paleti kao "stariji brat" budućeg Smart #2, nasljednika također nestalog ForTwo modela.

Protekli mjesec u BIHAMK-u: septembar, 2025. godina
Iako smo ispratili ljeto, tokom kojeg smo za dosta vas bili pravi prijatelj na cesti, jer smo vam pruženom intervencijom ili informacijom omogućili bezbjedan nastavak putovanja, dolazak septembra i početak jeseni nosi sa sobom nove izazove.