Vijesti

WRC – Ovog vikenda vozi se zloglasni Safari reli u Keniji

Zloglasni Safari Rally Kenya vozi se ovog vikenda u 70. WRC sezoni. Zloglasni reli vozit će se po jako teškim uslovima i vozači mogu očekivati neočekivano.

Autor: BIHAMK
Foto: Pirelli Motorsport/Toyota Gazoo Racing

Stari Safari evoluirao je kako bi odgovarao modernom WRC-u, ali njegov je karakter ostao suštinski neizmijenjen sa izazovnim zatvorenim zemljanim cestama, zadivljujućim krajolikom kao s razglednica i egzotičnim divljim životinjama. Takmičari mogu očekivati stjenovite i izrovane staze i nepredvidivo vrijeme koje bi suhe i prašnjave staze lako moglo pretvoriti u ljepljive blatnjave ''kupke''.

Kenijski reli je pogotovo naporan za publiku. Neki su dijelovi toliko stjenoviti da ih je potrebno savladati s pravim naporom, te klasično hodanje se može pretvoriti u pravi trening. Vozači se moraju oduprijeti iskušenju da Safari tretiraju kao normalan šljunčani reli, mada jaka kiša zna donijeti dodatni izazov na ionako napornom reliju. Duboke lokve i nevjerovatno klizavo blato lako može zamijeniti prašnjave ceste u samo nekoliko minuta. Očekivati ​​neočekivano. U Keniji se sve može dogoditi!

Foto: Pirelli Motorsport/Toyota Gazoo Racing

Automobile, tačnije njihov ovjes treba pripremiti za uslove vožnje po šljunku. Međutim, ovjes treba podići iznad norme za tradicionalni šljunčani reli, kako bi se savladale stjenovite dionice. Pirelli s razlogom donosi gume Scorpion u mekoj i tvrdoj mješavini.

Reli u Keniji je sedmi od ukupno 13 u ovogodišnjem kalendaru. Safari Rally je prvi put održan 1953. godine, kao East African Coronation Safari u Keniji, Ugandi i Tanganyiki kao događaj koji je obilježio proslavu krunidbe kraljice Elizabete II.

Godine 1960. preimenovan je u East African Safari Rally i zadržao je to ime do 1974., kada je postao Kenya Safari Rally. Održava se dijelom na cestama koje su još uvijek otvorene za javni saobraćaj, a ovaj reli je ujedno okarakterisan kao najteža runda u WRC-u. Safari Reli je napustio WRC 2002. i vratio se 2021. godine.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo