Vijesti

U 2023. stiže Ford E-Transit Custom

Novi električni E-Transit Custom obećava da će povećati produktivnost svojih vlasnika. Takođe omogućava da se električni alati napajaju iz akumulatora automobila, a Ford planira predstaviti još tri električna kombija.

Autor: BIHAMK

Ubrzo nakon početka proizvodnje većeg E-Transita, Ford predstavlja potpuno novi, također električni E-Transit Custom. Najprodavaniji kombi u Evropi je upravo postao potpuno električni, a istovremeno će biti nosilac usluge Ford Pro ekosistem koji uključuje podršku za softver, punjenje, servis i finansijska rješenja kako bi bio efikasniji u radu i ekonomičniji u troškovima.

E-Transit Custom će ponuditi i mogućnost brzog punjenja jednosmjernom strujom (DC) uz autonomiju do 380 km. Vrijedi istaći da će biti sposoban vući prikolicu, što je do sada bila slabija strana električnih automobila. Zgodan, ali i koristan detalj je mogućnost punjenja i pokretanja električnih alata, rasvjete ili druge opreme iz akumulatora automobila.

Gledano sa strane, novitet zadržava tradicionalne oblike prethodnika, ali se u direktnom poređenju mogu uočiti male promjene u obliku linija. Prednji dio ima novu prednju masku i uža LED prednja svjetla sa istaknutijim svjetlosnim potpisom. Ford još nije objavio fotografije unutrašnjosti i ostale tehničke podatke.

Više informacija o automobilu trebalo bi da bude objavljeno krajem ove godine, a proizvodnja počinje u drugoj polovini 2023. Nakon toga stiže višenamjenski E-Tourneo Custom, a godinu dana kasnije E-Transit Courier i E-Tourneo Courier. Fordov cilj je postići nultu emisiju štetnih gasova za sve modele koji se prodaju u Evropi do 2035.

Sve varijante E-Transit Custom-a će se proizvoditi turski joint venture Ford Otosan, čemu prethodi ulaganje dvije milijarde eura u proširenje kapaciteta kako bi se zadovoljila sve veća potražnja. Sam Ford je takođe potpisao Memorandum o razumijevanju sa Koç Holdingom, koji će dovesti do stvaranja nove zajedničke kompanije i izgradnje jedne od najvećih fabrika baterija za komercijalna vozila u Evropi. Procijenjeni obim godišnje proizvodnje je između 30 i 45 gigavat sati.

BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Možda bi vas zanimalo