Ubrzo nakon početka proizvodnje većeg E-Transita, Ford predstavlja potpuno novi, također električni E-Transit Custom. Najprodavaniji kombi u Evropi je upravo postao potpuno električni, a istovremeno će biti nosilac usluge Ford Pro ekosistem koji uključuje podršku za softver, punjenje, servis i finansijska rješenja kako bi bio efikasniji u radu i ekonomičniji u troškovima.
E-Transit Custom će ponuditi i mogućnost brzog punjenja jednosmjernom strujom (DC) uz autonomiju do 380 km. Vrijedi istaći da će biti sposoban vući prikolicu, što je do sada bila slabija strana električnih automobila. Zgodan, ali i koristan detalj je mogućnost punjenja i pokretanja električnih alata, rasvjete ili druge opreme iz akumulatora automobila.
Gledano sa strane, novitet zadržava tradicionalne oblike prethodnika, ali se u direktnom poređenju mogu uočiti male promjene u obliku linija. Prednji dio ima novu prednju masku i uža LED prednja svjetla sa istaknutijim svjetlosnim potpisom. Ford još nije objavio fotografije unutrašnjosti i ostale tehničke podatke.
Više informacija o automobilu trebalo bi da bude objavljeno krajem ove godine, a proizvodnja počinje u drugoj polovini 2023. Nakon toga stiže višenamjenski E-Tourneo Custom, a godinu dana kasnije E-Transit Courier i E-Tourneo Courier. Fordov cilj je postići nultu emisiju štetnih gasova za sve modele koji se prodaju u Evropi do 2035.
Sve varijante E-Transit Custom-a će se proizvoditi turski joint venture Ford Otosan, čemu prethodi ulaganje dvije milijarde eura u proširenje kapaciteta kako bi se zadovoljila sve veća potražnja. Sam Ford je takođe potpisao Memorandum o razumijevanju sa Koç Holdingom, koji će dovesti do stvaranja nove zajedničke kompanije i izgradnje jedne od najvećih fabrika baterija za komercijalna vozila u Evropi. Procijenjeni obim godišnje proizvodnje je između 30 i 45 gigavat sati.
Povezane novosti
Škoda proizvela milion baterija u fabrici u Mladoj Boleslavi
Češki proizvođač automobila dostigao je prekretnicu od milion baterija za električne automobile proizvedenih u svojoj fabrici u Mladoj Boleslavi, koja takođe proizvodi baterije za sve električne modele u okviru Volkswagen grupe.
Novi Dacia Duster je automobil godine u Poljskoj
Nova generacija Dacia Duster zvanično je proglašena automobilom godine u Poljskoj za 2025. Poljaci su prednost dali trećoj generaciji rumunskog SUV-a u odnosu na nove modele kao što su Audi A5 i Renault Rafale.
EU želi smanjiti subvencije proizvođačima koji koriste dijelove iz Kine
Evropski blok želi da pojača sopstvenu proizvodnju i lance snabdijevanja. Stoga, Evropska unija želi smanjiti subvencije za sve proizvođače automobila koji se oslanjaju na dijelove proizvedene u Kini, što znači da će to pogoditi i Evropljane.