Ubrzo nakon početka proizvodnje većeg E-Transita, Ford predstavlja potpuno novi, također električni E-Transit Custom. Najprodavaniji kombi u Evropi je upravo postao potpuno električni, a istovremeno će biti nosilac usluge Ford Pro ekosistem koji uključuje podršku za softver, punjenje, servis i finansijska rješenja kako bi bio efikasniji u radu i ekonomičniji u troškovima.
E-Transit Custom će ponuditi i mogućnost brzog punjenja jednosmjernom strujom (DC) uz autonomiju do 380 km. Vrijedi istaći da će biti sposoban vući prikolicu, što je do sada bila slabija strana električnih automobila. Zgodan, ali i koristan detalj je mogućnost punjenja i pokretanja električnih alata, rasvjete ili druge opreme iz akumulatora automobila.
Gledano sa strane, novitet zadržava tradicionalne oblike prethodnika, ali se u direktnom poređenju mogu uočiti male promjene u obliku linija. Prednji dio ima novu prednju masku i uža LED prednja svjetla sa istaknutijim svjetlosnim potpisom. Ford još nije objavio fotografije unutrašnjosti i ostale tehničke podatke.

Više informacija o automobilu trebalo bi da bude objavljeno krajem ove godine, a proizvodnja počinje u drugoj polovini 2023. Nakon toga stiže višenamjenski E-Tourneo Custom, a godinu dana kasnije E-Transit Courier i E-Tourneo Courier. Fordov cilj je postići nultu emisiju štetnih gasova za sve modele koji se prodaju u Evropi do 2035.
Sve varijante E-Transit Custom-a će se proizvoditi turski joint venture Ford Otosan, čemu prethodi ulaganje dvije milijarde eura u proširenje kapaciteta kako bi se zadovoljila sve veća potražnja. Sam Ford je takođe potpisao Memorandum o razumijevanju sa Koç Holdingom, koji će dovesti do stvaranja nove zajedničke kompanije i izgradnje jedne od najvećih fabrika baterija za komercijalna vozila u Evropi. Procijenjeni obim godišnje proizvodnje je između 30 i 45 gigavat sati.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.