Ubrzo nakon početka proizvodnje većeg E-Transita, Ford predstavlja potpuno novi, također električni E-Transit Custom. Najprodavaniji kombi u Evropi je upravo postao potpuno električni, a istovremeno će biti nosilac usluge Ford Pro ekosistem koji uključuje podršku za softver, punjenje, servis i finansijska rješenja kako bi bio efikasniji u radu i ekonomičniji u troškovima.
E-Transit Custom će ponuditi i mogućnost brzog punjenja jednosmjernom strujom (DC) uz autonomiju do 380 km. Vrijedi istaći da će biti sposoban vući prikolicu, što je do sada bila slabija strana električnih automobila. Zgodan, ali i koristan detalj je mogućnost punjenja i pokretanja električnih alata, rasvjete ili druge opreme iz akumulatora automobila.
Gledano sa strane, novitet zadržava tradicionalne oblike prethodnika, ali se u direktnom poređenju mogu uočiti male promjene u obliku linija. Prednji dio ima novu prednju masku i uža LED prednja svjetla sa istaknutijim svjetlosnim potpisom. Ford još nije objavio fotografije unutrašnjosti i ostale tehničke podatke.
Više informacija o automobilu trebalo bi da bude objavljeno krajem ove godine, a proizvodnja počinje u drugoj polovini 2023. Nakon toga stiže višenamjenski E-Tourneo Custom, a godinu dana kasnije E-Transit Courier i E-Tourneo Courier. Fordov cilj je postići nultu emisiju štetnih gasova za sve modele koji se prodaju u Evropi do 2035.
Sve varijante E-Transit Custom-a će se proizvoditi turski joint venture Ford Otosan, čemu prethodi ulaganje dvije milijarde eura u proširenje kapaciteta kako bi se zadovoljila sve veća potražnja. Sam Ford je takođe potpisao Memorandum o razumijevanju sa Koç Holdingom, koji će dovesti do stvaranja nove zajedničke kompanije i izgradnje jedne od najvećih fabrika baterija za komercijalna vozila u Evropi. Procijenjeni obim godišnje proizvodnje je između 30 i 45 gigavat sati.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.