Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.
Iako je Toyota kasnila s prelaskom na elektrifikaciju u odnosu na većinu proizvođača, planovi za elektrifikaciju japanske marke već počinju da se oblikuju. Prema novim planovima, koje je otkrila azijska publikacija Nikkei, Toyota je postavila cilj da do 2027. proizvodi milion električnih automobila godišnje.
U isto vrijeme, japanski brend želi da njihova paleta modela uključuje 15 novih električnih modela, koje će u potpunosti razviti Toyota. Neki od ovih modela će se prodavati i pod brendom Lexus.
Novi plan elektrifikacije nije tako ambiciozan kao prethodni. Toyota je ranije postavila cilj proizvodnje od 1,5 miliona električnih automobila godišnje do 2026. godine, s tim da će taj broj porasti na 3,5 miliona do 2030. Trenutni plan kaže da Toyota želi proizvesti 800.000 električnih automobila godišnje do kraja sljedeće godine.
Toyota je u 2024. prodala 140.000 električnih automobila širom svijeta. Prodaja ovih automobila predstavljala je nešto manje od dva posto ukupne prodaje brenda, koja iznosila više od 10 miliona vozila globalno.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.