Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.
Iako je Toyota kasnila s prelaskom na elektrifikaciju u odnosu na većinu proizvođača, planovi za elektrifikaciju japanske marke već počinju da se oblikuju. Prema novim planovima, koje je otkrila azijska publikacija Nikkei, Toyota je postavila cilj da do 2027. proizvodi milion električnih automobila godišnje.
U isto vrijeme, japanski brend želi da njihova paleta modela uključuje 15 novih električnih modela, koje će u potpunosti razviti Toyota. Neki od ovih modela će se prodavati i pod brendom Lexus.
Novi plan elektrifikacije nije tako ambiciozan kao prethodni. Toyota je ranije postavila cilj proizvodnje od 1,5 miliona električnih automobila godišnje do 2026. godine, s tim da će taj broj porasti na 3,5 miliona do 2030. Trenutni plan kaže da Toyota želi proizvesti 800.000 električnih automobila godišnje do kraja sljedeće godine.
Toyota je u 2024. prodala 140.000 električnih automobila širom svijeta. Prodaja ovih automobila predstavljala je nešto manje od dva posto ukupne prodaje brenda, koja iznosila više od 10 miliona vozila globalno.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.