Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.
Iako je Toyota kasnila s prelaskom na elektrifikaciju u odnosu na većinu proizvođača, planovi za elektrifikaciju japanske marke već počinju da se oblikuju. Prema novim planovima, koje je otkrila azijska publikacija Nikkei, Toyota je postavila cilj da do 2027. proizvodi milion električnih automobila godišnje.
U isto vrijeme, japanski brend želi da njihova paleta modela uključuje 15 novih električnih modela, koje će u potpunosti razviti Toyota. Neki od ovih modela će se prodavati i pod brendom Lexus.
Novi plan elektrifikacije nije tako ambiciozan kao prethodni. Toyota je ranije postavila cilj proizvodnje od 1,5 miliona električnih automobila godišnje do 2026. godine, s tim da će taj broj porasti na 3,5 miliona do 2030. Trenutni plan kaže da Toyota želi proizvesti 800.000 električnih automobila godišnje do kraja sljedeće godine.
Toyota je u 2024. prodala 140.000 električnih automobila širom svijeta. Prodaja ovih automobila predstavljala je nešto manje od dva posto ukupne prodaje brenda, koja iznosila više od 10 miliona vozila globalno.
Povezane novosti
Great Wall Motor: Još jedan kineski brend želi osvojiti Evropu
Kineski proizvođač automobila Great Wall Motor (GWM) najavljuje proširenje poslovanja u Evropi uz novi strateški pristup, sličan onom koji Chery provodi sa svojim brendovima Jaecoo i Omoda.
Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.
Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.