Toyota Hilux dobila novi redizajn i blagi hibridni dizel motor
Toyotina australijska divizija najavljuje novi redizajn za osmu generaciju Hiluxa. Međutim, neizvjesno da li će se novine, uključujući i blagi hibridni dizel motor, prenijeti na verziju koja se prodaje u Evropi.
Aktuelna generacija Toyote Hilux, osma u istoriji ovog modela, debitovala je 2015. godine. Prvi facelift predstavljen je 2017., a drugi 2020. Sada je vrijeme da čuveni pick-up dobije novu rundu poboljšanja, barem u Australiji. Predstavnici kompanije nisu objavili da li će ih preuzeti verzija koja se prodaje u Evropi.
U Australiji, Toyota Hilux će dobiti revidirani prednji kraj sa više istaknutim spojlerom nego ranije, novom osmougaonom rešetkom, redizajniranim otvorima za zrak i donjim branikom koji imitira aluminijum.
Možda najvažnija novina je 2,8-litarski dizel motor koji dobiva asistenciju blago hibridnog sistema od 48V. Agregat i dalje razvija 204 KS i 500 Nm, ali prema podacima iz Toyote, potrošnja goriva je reducirana za 6-10 posto.
Kupci na ovom tržištu mogu se odlučiti i za standardnu verziju sa 2,8-litarski dizel motorom, 2,4-litarskim dizelom i 2,7-litarskim benzincem. U ponudi su i dvije opcije prenosa, ručni i automatski, kao i pogon na sve točkove ili verzija 4x2 za zadnjim pogonom.
U zavisnosti od odabranog nivoa opreme, Toyota Hilux facelift može biti opremljen dvozonskim sistemom kontrole klime, električnim prozorima, dva USB-C priključka i indukcijskim prostorom za punjenje mobilnih telefona.
Toyota Hilux facelift stiže na australijsko tržište u martu 2024. Međutim, ostaje nepoznanica da li će ove inovacije preuzeti verzija koja se prodaje u Evropi ili na drugim tržištima.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.