Toyota Hilux dobila novi redizajn i blagi hibridni dizel motor
Toyotina australijska divizija najavljuje novi redizajn za osmu generaciju Hiluxa. Međutim, neizvjesno da li će se novine, uključujući i blagi hibridni dizel motor, prenijeti na verziju koja se prodaje u Evropi.
Aktuelna generacija Toyote Hilux, osma u istoriji ovog modela, debitovala je 2015. godine. Prvi facelift predstavljen je 2017., a drugi 2020. Sada je vrijeme da čuveni pick-up dobije novu rundu poboljšanja, barem u Australiji. Predstavnici kompanije nisu objavili da li će ih preuzeti verzija koja se prodaje u Evropi.
U Australiji, Toyota Hilux će dobiti revidirani prednji kraj sa više istaknutim spojlerom nego ranije, novom osmougaonom rešetkom, redizajniranim otvorima za zrak i donjim branikom koji imitira aluminijum.
Možda najvažnija novina je 2,8-litarski dizel motor koji dobiva asistenciju blago hibridnog sistema od 48V. Agregat i dalje razvija 204 KS i 500 Nm, ali prema podacima iz Toyote, potrošnja goriva je reducirana za 6-10 posto.
Kupci na ovom tržištu mogu se odlučiti i za standardnu verziju sa 2,8-litarski dizel motorom, 2,4-litarskim dizelom i 2,7-litarskim benzincem. U ponudi su i dvije opcije prenosa, ručni i automatski, kao i pogon na sve točkove ili verzija 4x2 za zadnjim pogonom.
U zavisnosti od odabranog nivoa opreme, Toyota Hilux facelift može biti opremljen dvozonskim sistemom kontrole klime, električnim prozorima, dva USB-C priključka i indukcijskim prostorom za punjenje mobilnih telefona.
Toyota Hilux facelift stiže na australijsko tržište u martu 2024. Međutim, ostaje nepoznanica da li će ove inovacije preuzeti verzija koja se prodaje u Evropi ili na drugim tržištima.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.