Toyota Hilux dobila novi redizajn i blagi hibridni dizel motor
Toyotina australijska divizija najavljuje novi redizajn za osmu generaciju Hiluxa. Međutim, neizvjesno da li će se novine, uključujući i blagi hibridni dizel motor, prenijeti na verziju koja se prodaje u Evropi.
Aktuelna generacija Toyote Hilux, osma u istoriji ovog modela, debitovala je 2015. godine. Prvi facelift predstavljen je 2017., a drugi 2020. Sada je vrijeme da čuveni pick-up dobije novu rundu poboljšanja, barem u Australiji. Predstavnici kompanije nisu objavili da li će ih preuzeti verzija koja se prodaje u Evropi.
U Australiji, Toyota Hilux će dobiti revidirani prednji kraj sa više istaknutim spojlerom nego ranije, novom osmougaonom rešetkom, redizajniranim otvorima za zrak i donjim branikom koji imitira aluminijum.
Možda najvažnija novina je 2,8-litarski dizel motor koji dobiva asistenciju blago hibridnog sistema od 48V. Agregat i dalje razvija 204 KS i 500 Nm, ali prema podacima iz Toyote, potrošnja goriva je reducirana za 6-10 posto.
Kupci na ovom tržištu mogu se odlučiti i za standardnu verziju sa 2,8-litarski dizel motorom, 2,4-litarskim dizelom i 2,7-litarskim benzincem. U ponudi su i dvije opcije prenosa, ručni i automatski, kao i pogon na sve točkove ili verzija 4x2 za zadnjim pogonom.
U zavisnosti od odabranog nivoa opreme, Toyota Hilux facelift može biti opremljen dvozonskim sistemom kontrole klime, električnim prozorima, dva USB-C priključka i indukcijskim prostorom za punjenje mobilnih telefona.
Toyota Hilux facelift stiže na australijsko tržište u martu 2024. Međutim, ostaje nepoznanica da li će ove inovacije preuzeti verzija koja se prodaje u Evropi ili na drugim tržištima.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.