U vrijeme pisanja ovog teksta, prema američkoj berzi, ukupna vrijednost Tesla Motorsa ili tržišna kapitalizacija iznosi nešto više od 940 milijardi dolara. Ova impresivna brojka je jako blizu da pređe na iznos triliona dolara. Time bi se Tesla Motors našla u odabranoj grupi kompanija sa Appleom, Microsoftom i Amazonom, koje su prije nekog vremena prešle granicu od hiljadu milijardi.
Milijarder je od samog početka imao pomalo čudnu ideju i da kroz gamu modela složi riječ SEXY. Krenuo je modelom S, zatim je bio u planu model E, ali nakon što mu je Ford stao na put sa određenim pravnim detaljima, model E je umjesto toga postao Model 3. Tu se razbila ideja, iako su se kasnije uredno pojavili Model X, i na kraju Tesla Model Y.
Ako se vratimo na Gigatvornicu u Šangaju, još 2021. godine, Musk je tvrdio da je proizvela više jedinica od tvornice iz Freemonta u Kaliforniji. I ne samo to, proizvodnja u Kini je realizovana po nižoj cijeni, a istovremeno je zadržao najbolji kvalitet iz cijele njihove proizvodne linije.
U tom slučaju, Musk je počeo da ulaže još više novca u fabriku u Šangaju, tačnije 187,91 miliona dolara. Moglo bi se reći da je navedeni iznos bio samo džeparac u poređenju sa pragom kapitalizacije na finansijskom tržištu koji Tesla ponovo treba da pređe. Pogotovo nakon što je fabrika uspjela naići na nekoliko ''neravnina'' u poslovanju, budući da je morala biti zatvorena u aprilu 2022. na četiri dana zbog Covida.
U 2023. godini Tesla će imati kapacitet za proizvodnju 2 miliona vozila godišnje, a taj broj će rasti kako godina bude odmicala.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.