U vrijeme pisanja ovog teksta, prema američkoj berzi, ukupna vrijednost Tesla Motorsa ili tržišna kapitalizacija iznosi nešto više od 940 milijardi dolara. Ova impresivna brojka je jako blizu da pređe na iznos triliona dolara. Time bi se Tesla Motors našla u odabranoj grupi kompanija sa Appleom, Microsoftom i Amazonom, koje su prije nekog vremena prešle granicu od hiljadu milijardi.
Milijarder je od samog početka imao pomalo čudnu ideju i da kroz gamu modela složi riječ SEXY. Krenuo je modelom S, zatim je bio u planu model E, ali nakon što mu je Ford stao na put sa određenim pravnim detaljima, model E je umjesto toga postao Model 3. Tu se razbila ideja, iako su se kasnije uredno pojavili Model X, i na kraju Tesla Model Y.
Ako se vratimo na Gigatvornicu u Šangaju, još 2021. godine, Musk je tvrdio da je proizvela više jedinica od tvornice iz Freemonta u Kaliforniji. I ne samo to, proizvodnja u Kini je realizovana po nižoj cijeni, a istovremeno je zadržao najbolji kvalitet iz cijele njihove proizvodne linije.
U tom slučaju, Musk je počeo da ulaže još više novca u fabriku u Šangaju, tačnije 187,91 miliona dolara. Moglo bi se reći da je navedeni iznos bio samo džeparac u poređenju sa pragom kapitalizacije na finansijskom tržištu koji Tesla ponovo treba da pređe. Pogotovo nakon što je fabrika uspjela naići na nekoliko ''neravnina'' u poslovanju, budući da je morala biti zatvorena u aprilu 2022. na četiri dana zbog Covida.
U 2023. godini Tesla će imati kapacitet za proizvodnju 2 miliona vozila godišnje, a taj broj će rasti kako godina bude odmicala.
Povezane novosti
Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga
Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.
Citroen počeo primati narudžbe za novu generaciju C3 i e-C3
Poznate su cijene za novi C3 na bh. tržištu, koji će pored benzinske po prvi put biti dostupan u električnoj verziji. Osnovni benzinac sa 100 KS starta s cijenom od 30.992 KM, dok elektična varijanta ima početnu cijenu od 47.517 KM bez subvencije.
Opel predstavlja novu generaciju Grandlanda
Druga generacija Grandlanda veliki je korak naprijed za Opel koji želi elektromobilnost učiniti još privlačnijom. Radi se o prvom Opelovom modelu koji se temelji na Stellantis STLA Medium platformi za električna vozila.