U vrijeme pisanja ovog teksta, prema američkoj berzi, ukupna vrijednost Tesla Motorsa ili tržišna kapitalizacija iznosi nešto više od 940 milijardi dolara. Ova impresivna brojka je jako blizu da pređe na iznos triliona dolara. Time bi se Tesla Motors našla u odabranoj grupi kompanija sa Appleom, Microsoftom i Amazonom, koje su prije nekog vremena prešle granicu od hiljadu milijardi.
Milijarder je od samog početka imao pomalo čudnu ideju i da kroz gamu modela složi riječ SEXY. Krenuo je modelom S, zatim je bio u planu model E, ali nakon što mu je Ford stao na put sa određenim pravnim detaljima, model E je umjesto toga postao Model 3. Tu se razbila ideja, iako su se kasnije uredno pojavili Model X, i na kraju Tesla Model Y.
Ako se vratimo na Gigatvornicu u Šangaju, još 2021. godine, Musk je tvrdio da je proizvela više jedinica od tvornice iz Freemonta u Kaliforniji. I ne samo to, proizvodnja u Kini je realizovana po nižoj cijeni, a istovremeno je zadržao najbolji kvalitet iz cijele njihove proizvodne linije.
U tom slučaju, Musk je počeo da ulaže još više novca u fabriku u Šangaju, tačnije 187,91 miliona dolara. Moglo bi se reći da je navedeni iznos bio samo džeparac u poređenju sa pragom kapitalizacije na finansijskom tržištu koji Tesla ponovo treba da pređe. Pogotovo nakon što je fabrika uspjela naići na nekoliko ''neravnina'' u poslovanju, budući da je morala biti zatvorena u aprilu 2022. na četiri dana zbog Covida.
U 2023. godini Tesla će imati kapacitet za proizvodnju 2 miliona vozila godišnje, a taj broj će rasti kako godina bude odmicala.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.