Ovaj drugi je kupcima konkretniji, a s novom godinom dobio je novi plašt, dok je pogon na dva i četiri točka ostao isti samo sada uklopljen isključivo s blago hibridnom tehnologijom. Nekad izrazito popularni model Suzukija SX-4 u drugoj generaciji kao indirektni nasljednik, koji se pojavio 2013. (i redizajniran 2016.) je krenuo sa zanačajno izmjenjenim konceptom i samim nazivom, SX4 S-Cross. Dug staž na tržištu sa jednim redizajnom dobro je odolijevao vremenu i najezdi konkurencije prije nego je Suzuki krajem prošle godine odlučio uraditi još jedan, ali ovaj put temeljit redizajn.
Upečatljivim i zrelijim vanjskim izgledom Suzuki je postigao skoro pa efekat potpuno novog modela. Gabariti su ostali na nivou prethodnika (dužina 4,30m, prljažnik – 430 l), a iznutra je S-Cross ostao skoro neizmijenjen. Sveukupno, S-Cross sada djeluje znatno ozbiljnije i zrelije, te je spreman da prebrodi još koju godinu do dolaska potpuno nove generacije.
Pogon na dva ili četiri točka, te samo jedan 1.4-litarski turbo benzinac sa 129 KS i asistencijom blago hibridnog sklopa od 48V, bit će osnova tehnologije.
Cijene kreću od 44.600 KM (S-Cross 1.4 GL+ 2WD) do 59.000 KM do regsitracije za model sa panoramskim krovom i automatskim mjenjačem. Doplata za metalik boju je 1.000 KM.
Povezane novosti

Škoda BH slavi jubilej – 55.000 prodatih vozila u BiH
Paralelno sa 130. rođendanom češke marke Škoda BH bilježi svoj jubilej - 55.000 prodatih vozila.

Dacia Sandero: Najprodavaniji evropski auto ima novo lice i ozbiljne motore
Druga tura modernizacije za popularne modele Sandero i Sandero Stepway, donosi novo lice brenda i niz tehnoloških unaprjeđenja. Najveća novost biće ugradnja hibrida iz Bigstera i novog jačeg motora s plinskom instalacijom.

Volvo prodao milion automobila s plug-in hibridnim pogonom
Šveđani su PHEV pogon uveli prije 13 godina. Danas, skoro četvrtinu prodaje švedske marke predstavljaju modeli opremljeni ovim sklopom.