Ovaj drugi je kupcima konkretniji, a s novom godinom dobio je novi plašt, dok je pogon na dva i četiri točka ostao isti samo sada uklopljen isključivo s blago hibridnom tehnologijom. Nekad izrazito popularni model Suzukija SX-4 u drugoj generaciji kao indirektni nasljednik, koji se pojavio 2013. (i redizajniran 2016.) je krenuo sa zanačajno izmjenjenim konceptom i samim nazivom, SX4 S-Cross. Dug staž na tržištu sa jednim redizajnom dobro je odolijevao vremenu i najezdi konkurencije prije nego je Suzuki krajem prošle godine odlučio uraditi još jedan, ali ovaj put temeljit redizajn.
Upečatljivim i zrelijim vanjskim izgledom Suzuki je postigao skoro pa efekat potpuno novog modela. Gabariti su ostali na nivou prethodnika (dužina 4,30m, prljažnik – 430 l), a iznutra je S-Cross ostao skoro neizmijenjen. Sveukupno, S-Cross sada djeluje znatno ozbiljnije i zrelije, te je spreman da prebrodi još koju godinu do dolaska potpuno nove generacije.
Pogon na dva ili četiri točka, te samo jedan 1.4-litarski turbo benzinac sa 129 KS i asistencijom blago hibridnog sklopa od 48V, bit će osnova tehnologije.
Cijene kreću od 44.600 KM (S-Cross 1.4 GL+ 2WD) do 59.000 KM do regsitracije za model sa panoramskim krovom i automatskim mjenjačem. Doplata za metalik boju je 1.000 KM.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.