Ovaj drugi je kupcima konkretniji, a s novom godinom dobio je novi plašt, dok je pogon na dva i četiri točka ostao isti samo sada uklopljen isključivo s blago hibridnom tehnologijom. Nekad izrazito popularni model Suzukija SX-4 u drugoj generaciji kao indirektni nasljednik, koji se pojavio 2013. (i redizajniran 2016.) je krenuo sa zanačajno izmjenjenim konceptom i samim nazivom, SX4 S-Cross. Dug staž na tržištu sa jednim redizajnom dobro je odolijevao vremenu i najezdi konkurencije prije nego je Suzuki krajem prošle godine odlučio uraditi još jedan, ali ovaj put temeljit redizajn.
Upečatljivim i zrelijim vanjskim izgledom Suzuki je postigao skoro pa efekat potpuno novog modela. Gabariti su ostali na nivou prethodnika (dužina 4,30m, prljažnik – 430 l), a iznutra je S-Cross ostao skoro neizmijenjen. Sveukupno, S-Cross sada djeluje znatno ozbiljnije i zrelije, te je spreman da prebrodi još koju godinu do dolaska potpuno nove generacije.
Pogon na dva ili četiri točka, te samo jedan 1.4-litarski turbo benzinac sa 129 KS i asistencijom blago hibridnog sklopa od 48V, bit će osnova tehnologije.
Cijene kreću od 44.600 KM (S-Cross 1.4 GL+ 2WD) do 59.000 KM do regsitracije za model sa panoramskim krovom i automatskim mjenjačem. Doplata za metalik boju je 1.000 KM.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.