Vijesti

Temeljito redizajnirani Suzuki S-Cross u bh. salonima

Dva SUV-a s kojima Suzuki potiho, ali već godinama, uzima kolač mnogo skupljim i renomiranijim rivalima jesu Vitara i S-Cross.

Autor: BIHAMK

Ovaj drugi je kupcima konkretniji, a s novom godinom dobio je novi plašt, dok je pogon na dva i četiri točka ostao isti samo sada uklopljen isključivo s blago hibridnom tehnologijom. Nekad izrazito popularni model Suzukija SX-4 u drugoj generaciji kao indirektni nasljednik, koji se pojavio 2013. (i redizajniran 2016.) je krenuo sa zanačajno izmjenjenim konceptom i samim nazivom, SX4 S-Cross. Dug staž na tržištu sa jednim redizajnom dobro je odolijevao vremenu i najezdi konkurencije prije nego je Suzuki krajem prošle godine odlučio uraditi još jedan, ali ovaj put temeljit redizajn.

Upečatljivim i zrelijim vanjskim izgledom Suzuki je postigao skoro pa efekat potpuno novog modela. Gabariti su ostali na nivou prethodnika (dužina 4,30m, prljažnik – 430 l), a iznutra je S-Cross ostao skoro neizmijenjen. Sveukupno, S-Cross sada djeluje znatno ozbiljnije i zrelije, te je spreman da prebrodi još koju godinu do dolaska potpuno nove generacije.

Pogon na dva ili četiri točka, te samo jedan 1.4-litarski turbo benzinac sa 129 KS i asistencijom blago hibridnog sklopa od 48V, bit će osnova tehnologije.

Cijene kreću od 44.600 KM (S-Cross 1.4 GL+ 2WD) do 59.000 KM do regsitracije za model sa panoramskim krovom i automatskim mjenjačem. Doplata za metalik boju je 1.000 KM.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo