U Suzukiju znaju reći da je Swift, uz Vitaru svakako, možda i jači brend od same marke. Swift je jedan od rijetkih modela u klasi koji se drži temeljnih vrijednosti segmenta, a mimo toga jedan je od rijetkih koji nije podlegao moći crossoverskog trenda, jer ne posjeduje paralelno takvu izvedbu kao svi ostali.
Ali zato, Suzuki Swift je jedini model u B segmentu koji možete naručiti uz 4x4 pogon, odnosno popularni AllGrip. Omaleni Swift prkosi bestsellerima na svoj način ne odustajući od onog u šta bi se trebali kleti automobili B klase: dužina ispod 4 metra (dug je svega 3,8m), atmosferski benzinac, okretnost u gradu, lagano šaltanje i odličan komfor u kabini. Uz sve to, kakav Clio, P208, Polo, Yaris... Niko, ama baš niko, ne nudi pogon na sve točkove.
Sistem je jako jednostavan. Pogon kod Swifta AllGrip je u osnovi izveden na prednje točkove. Kada sistem prepozna proklizavanje prednjih točkova, elektronika automatski ditribuira moment na zadnju osovinu. Manje proklizavanja, veća stabilnost i manje podupravljanja u seknudi od Swifta pravi junaka klizavih, nakvašenih i snijegom prekrivenih cesta.
Nije Swift baš predviđen za off-road, jer njegov trbuh nema veliku udaljenost od tla, ali za one koji žive u naseljima sa strmim cestama ili ruralnim područjima, posebno zimi, lako je uočiti prednost AllGripa. Ujedno, svi oni koji zimi znaju skoknuti do planina, bili skijaš ili ne, sa AllGripom dobivaju veću sigurnost na cesti i manji rizik od toga da se zaglave u snijegu.
Istovremeno, Swift AllGrip ostaje jednak svom bratu s prednjim pogonom, te je teži nekih 65 kg, ali dalje ispod granice od 1.000 kg. Jednak je i atmosferski 1.2-litarski benzinac od 83 KS uz blago hibridnu tehnologiju koja uz pomoć malog starter generatora i 10Ah baterije asistira pri ubrzanju sa dodatnih 2,3 kW i 50 Nm momenta. Mjenjač je standradni 5-brzinski ručni ili opciono CVT. Swift je iskreno mogao proći i bez ovog ''satelita'', ali trendovi i trka za zelenom tehnologijom natjerali su sve proizvođače da se bave kojekakvim suludim alternativama, uključujući i ovu mild-hybrid tehnologiju ili ti što bi u narodu rekli mazanjem očiju.
Swift AllGrip na bh. tržištu je dostupan od srednjeg Premium GL+ paketa. Doplata za verziju sa 4x4 pogonom je 3.200 KM. Za toliko je AllGrip skuplji od jednakoopremljenog modela sa prednjim pogonom.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.