Početkom prošle godine, Sony i Honda predstavili su prototip neobične električne limuzine Afeela. Sada su japanske kompanije iskoristile prednost sajma elektronike u Las Vegasu kako bi predstavile "razvijenu" verziju limuzine.
Prije svega, dužina električnog prototipa Afeela je povećana za 20 milimetara, pa sada ukupno mjeri 4.915 mm. Ostale dimenzije su ostale nepromijenjene, a to znači 1.900 mm širine, 1.450 mm visine i 3.000 mm međuosovinskog razmaka. Istovremeno, tu su neke estetske promjene. Na primjer, limuzina je došla s novim prednjim spojlerom, konvencionalnim retrovizorima, redizajniranim zadnjim spojlerom, revidiranim prtljažnikom i također novim zadnjim svjetlima.
Čak i ako su unutrašnje promjene suptilnije, primjetna je i revidirana centralna konzola, koja integrište dva područja bežičnog punjenja za mobilne telefone, redizajnirani volan i novi retrovizor.
S tehničke strane gledišta, buduća električna limuzina Afeela opremljena je sa dva motora, koji zajedno razvijaju 489 KS. Paket uključuje i bateriju kapaciteta od 91 kWh, a automobil se može puniti na brzim punjačima do 150 kW.
Japanski novitet s nultom emisijom ući će u serijsku proizvodnju 2025. Ali do tada, ljubitelji igre Gran Turismo 7 moći će da ga upoznaju i voze u narednim mjesecima, naravno u virtuelnom okruženju.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.