Početkom prošle godine, Sony i Honda predstavili su prototip neobične električne limuzine Afeela. Sada su japanske kompanije iskoristile prednost sajma elektronike u Las Vegasu kako bi predstavile "razvijenu" verziju limuzine.
Prije svega, dužina električnog prototipa Afeela je povećana za 20 milimetara, pa sada ukupno mjeri 4.915 mm. Ostale dimenzije su ostale nepromijenjene, a to znači 1.900 mm širine, 1.450 mm visine i 3.000 mm međuosovinskog razmaka. Istovremeno, tu su neke estetske promjene. Na primjer, limuzina je došla s novim prednjim spojlerom, konvencionalnim retrovizorima, redizajniranim zadnjim spojlerom, revidiranim prtljažnikom i također novim zadnjim svjetlima.
Čak i ako su unutrašnje promjene suptilnije, primjetna je i revidirana centralna konzola, koja integrište dva područja bežičnog punjenja za mobilne telefone, redizajnirani volan i novi retrovizor.
S tehničke strane gledišta, buduća električna limuzina Afeela opremljena je sa dva motora, koji zajedno razvijaju 489 KS. Paket uključuje i bateriju kapaciteta od 91 kWh, a automobil se može puniti na brzim punjačima do 150 kW.
Japanski novitet s nultom emisijom ući će u serijsku proizvodnju 2025. Ali do tada, ljubitelji igre Gran Turismo 7 moći će da ga upoznaju i voze u narednim mjesecima, naravno u virtuelnom okruženju.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.