Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Prvi motor iz aktuelne serije EA 211 proizveden u češkoj tvornici bio je 1.0 MPI benzinac, koji je bio potpuno novi motor u vrijeme debija u proizvodnji. Taj motor se ugrađivao u male automobile poput VW Up-a, Škode Citigo, ali i u veće modele kao što su Polo, Fabia i Ibiza.
Volkswagen grupa je nadležnost i odgovornost proizvodnje popularnih benzinaca prenijela na Škodu 2012. godine u njenu matičnu u Mladoj Boleslavi, gdje je i sjedište same marke. Sada, 12 godina nakon početka proizvodnje ove pogonske jedinice, Škoda je upravo uspjela da dostigne jubilej od pet miliona proizvedenih jedinica.
Škoda je ustvari odgovorna za proizvodnju benzinskih motora do 1,6 litara zapremine. Tako se u češkoj tvornici proizvode jedinice: 1.0 MPI, 1.0 TSI, 1.4 TSI PHEV, 1.5 TSI i 1.6 MPI, koji su se ugrađivali ili se još još ugrađuju u 50 različitih modela za sedam brendova Volkswagen Grupe.
Pored ovog dostignuća, Škoda slavi i 125 godina od početka proizvodnje svojih prvih motora u Češkoj, kada je brend bio poznat kao Laurin & Klement i proizvodio bicikle i motocikle. Prvi motor proizveden u češkoj tvornici bio je namijenjen za motocikl Slavia Type A, koji je lansiran 1899. godine. Type A je pokretao motor sa samo jednim cilindrom koji je razvijao 1,25 konjskih snaga.
Prvi automobil češke marke Laurin & Klement Voiturette A, s modernim vodom hlađenim motorom, lansiran je prije nepunih 120 godina, odnosno 1905. godine. Samo godinu dana ranije, Laurin & Klement je lansirao motocikl tip CCCC, koji je pokretao prvi redni četverocilindarski motor na svijetu.
U novijoj istoriji, Škoda se 1991. godine pridružila Volkswagen Grupi, a šest godina kasnije, mimo proizvodnje automobila, počela je paralelno proizvoditi motore i za druge marke unutar njemačkog koncerna.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.