Vijesti

Škoda proizvodnju kablovskih snopova prebacila iz Ukrajine u Češku

U češkim pogonima radi 35 žena koje su ranije radile u fabrici u Lavovu u Ukrajini.

Autor: BIHAMK

Ruska invazija na Ukrajinu, koja traje već 100 dana, nije samo pogoršala cijene nafte širom svijeta. Pogođena je i proizvodnja dijelova za prvu ugradnju, a u Ukrajini je to između ostalog i segment kablovskih snopova. Druga po veličini zemlja u Evropi u potpunosti je specijalizovana za elektro instalacije.

Škoda je, na primjer, morala da obustavi proizvodnju potpuno električnog vozila Enyaq iV na osam sedmica zbog nedostatka kablovskih snopova. S obzirom na ove okolnosti, češki proizvođač automobila odlučio je minimizirali uticaj rata u Ukrajini, te je u kratkom roku obnovio proizvodnju proširivši proizvodnju kablova uz pomoć kompanije PEKM Kabeltechnik i nekoliko drugih OEM proizvođača.

Navedeni dobavljač uspio je izmjestiti dio svoje proizvodnje kablovskih snopova iz Ukrajine u Mladu Boleslavu u Češkoj. PEKM je montirao proizvodnu opremu u halama koje je obezbjedila Škoda. U češkim pogonima radi 35 žena koje su ranije radile u fabrici u Lavovu u Ukrajini.

Što se tiče modela koji imaju koristi od kablovskih snopova proizvedenih u Češkoj, lista počinje sa SUV-ovima Karoq i Kodiaq. Octavia i Superb limuzine će također dobiti ožičenje češke proizvodnje. U budućnosti, češki proizvođač automobila će raditi na dupliranju proizvodnje visokonaponskih kablovskih snopova za električna vozila.

Od kraja juna ove komponente će se proizvoditi i u Rumuniji. Proizvodnja iz ukrajinske fabrike u Hmeljniskom biće prebačena u septembru. Takođe, dio elektro instalacija za Octaviju i Superb uskoro će se proizvoditi u marokanskom gradu Tangeru, centru autoindustrije na području zemalja Magreba u kojem Renault dominira s Dacijom dugi niz godina.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Možda bi vas zanimalo