Češki proizvođač je zvanično dostigao prekretnicu od četiri miliona SUV vozila proizvedenih širom svijeta. Sve je počelo 2009. godine, kada je lansiran Škoda Yeti, prvi SUV u historiji brenda.
Trenutna Škodina ponuda uključuje 12 modela, od kojih je sedam SUV vozila. Dva su namijenjena isključivo indijskom tržištu - Kushaq i Kylaq. Iz tog razloga, SUV vozila ovog brenda čine više od 55 posto ukupne globalne prodaje.
U prvoj polovini ove godine, SUV vozila su bila među najprodavanijim modelima brenda. Tako je Škoda Kodiaq, drugi SUV, lansiran 2016. godine, bio drugi najprodavaniji model brenda, sa 64.800 prodatih jedinica. Odmah nakon Kodiaqa slijedi Kamiq, sa 64.100 prodatih jedinica. Koadiaq je inače najtraženiji češki SUV s više od milion proizvedenih primjeraka za manje od 10 godina.
Škoda se također može pohvaliti najprodavanijim električnim modelom u Evropi u aprilu i julu. Ovaj podvig je postigao Elroq, koji je do kraja augusta prikupio više od 100.000 narudžbi.
Ponuda SUV vozila bit će proširena sljedeće godine s dva nova modela. Tada ćemo se upoznati se s proizvodnom verzijom Škode Epiq, malog električnog crossovera. Također sljedeće godine, Škoda će lansirati svoj najveći SUV, koji će biti električni, imati 7 sjedišta i bit će inspirisan konceptom Vision 7S, predstavljenim 2022. godine.
Povezane novosti
Novi Cupra Leon VZ stiže sa 325 KS i postavkama kojima izaziva Volkswagen Golf GTI
I dok drugi sve manje imaju želje za hot-hatch modelima, VW Grupa ne odustaje tek tako. Cupra je predstavila najsnažniji Leon s prednjim pogonom ikada, sa 325 KS i performansama koje izazivaju Volkswagen Golf GTI, jer na kraju krajeva nema koga drugog.
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.