Škoda otvorila napredni centar za simulacije u fabrici Mlada Boleslav
Škoda je zvanično uspostavila novi centar za simulacije u svojoj glavnoj fabrici u Češkoj Republici. Uz pomoć novog centra za simulaciju biće moguće izvoditi testove s pogonskim sistemima u različitim klimatskim uslovima.
Češki proizvođač otvorio je novi centar za simulacije u svojoj glavnoj fabrici u Mladoj Boleslavi. Izgradnja novog centra počela je u oktobru 2021. godine, a radovi su završeni krajem maja ove godine. Škoda je ukupno uložila skoro 22 miliona eura u izgradnju novog centra.
Uz pomoć novog centra za simulaciju, Škoda će moći da izvrši više testova s pogonskim sistemima u različitim klimatskim uslovima. Tako će budući motori brenda moći da se testiraju u klimatskim uslovima s temperaturama između -7 stepeni i 50 stepeni Celzijusa.
Novi centar takođe može simulirati različite nivoe vlažnosti u atmosferi (između 10 % i 95 %), kao i nivo izloženosti suncu, pa čak i vožnju na velikim visinama do 5.500 metara nadmorske visine. Dakle, ovo postrojenje simulira različite vremenske uslove bitne za tržišta na kojima Škoda širom svijeta prodaje vozila.
U novom simulacionom centru na valjcima će moguće biti testirati modele maksimalne snage do 300 kW (408 KS) i maksimalne brzine do 265 km/h. Osim toga, zahvaljujući dva ventilatora biće moguće simulirati strujanje vazduha, a u centru nalazi se i sistem za analizu ispušnih emisija. U sklopu centra instalirana je i stanica za brzo punjenje za električne automobile.
Škoda će izvoditi do 850 testova godišnje u novom centru u Mladoj Boleslavi. Istovremeno, završetak novog centra uključuje i proširenje njegovog odjela za testiranje štetnih emisija, kreiranog posebno za prilagođavanje automobila novim Euro 7 standardima zagađenja, koji će stupiti na snagu od 2030. godine.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.