Škoda otvorila napredni centar za simulacije u fabrici Mlada Boleslav
Škoda je zvanično uspostavila novi centar za simulacije u svojoj glavnoj fabrici u Češkoj Republici. Uz pomoć novog centra za simulaciju biće moguće izvoditi testove s pogonskim sistemima u različitim klimatskim uslovima.
Češki proizvođač otvorio je novi centar za simulacije u svojoj glavnoj fabrici u Mladoj Boleslavi. Izgradnja novog centra počela je u oktobru 2021. godine, a radovi su završeni krajem maja ove godine. Škoda je ukupno uložila skoro 22 miliona eura u izgradnju novog centra.
Uz pomoć novog centra za simulaciju, Škoda će moći da izvrši više testova s pogonskim sistemima u različitim klimatskim uslovima. Tako će budući motori brenda moći da se testiraju u klimatskim uslovima s temperaturama između -7 stepeni i 50 stepeni Celzijusa.
Novi centar takođe može simulirati različite nivoe vlažnosti u atmosferi (između 10 % i 95 %), kao i nivo izloženosti suncu, pa čak i vožnju na velikim visinama do 5.500 metara nadmorske visine. Dakle, ovo postrojenje simulira različite vremenske uslove bitne za tržišta na kojima Škoda širom svijeta prodaje vozila.
U novom simulacionom centru na valjcima će moguće biti testirati modele maksimalne snage do 300 kW (408 KS) i maksimalne brzine do 265 km/h. Osim toga, zahvaljujući dva ventilatora biće moguće simulirati strujanje vazduha, a u centru nalazi se i sistem za analizu ispušnih emisija. U sklopu centra instalirana je i stanica za brzo punjenje za električne automobile.
Škoda će izvoditi do 850 testova godišnje u novom centru u Mladoj Boleslavi. Istovremeno, završetak novog centra uključuje i proširenje njegovog odjela za testiranje štetnih emisija, kreiranog posebno za prilagođavanje automobila novim Euro 7 standardima zagađenja, koji će stupiti na snagu od 2030. godine.
Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.