Škoda Elroq je bio favorit Evropljana kao najprodavaniji električni automobil u aprilu
Prema najnovijim podacima o prodaji za april, Škoda Elroq je završio kao lider u segmentu električnih automobila na Starom kontinentu. Volkswagen ID.3 i ID.7 kompletirali su postolje.
April je bio sretan za pojedine brendove električnih automobila u Evropi. Konkretno, kineski BYD je završio četvrti mjesec 2025. na 10. mjestu, ispred Tesle kojoj ništa ne polazi za rukom ove godine.
Iako razlika između ova dva brenda nije bila velika, treba napomenuti da je BYD zabilježio porast od 169%, dok je Tesla pretrpjela pad od 49%. Razlika bi mogla biti još veća u narednim mjesecima, budući da je kineski brend počeo s prodajom svog najjeftinijeg modela Dolphin Surf, čija cijena počinje od oko 19.000 eura.
Također u aprilu, Škoda Elroq je bio najprodavaniji električni automobil u Evropi, sa 7.998 prodatih jedinica. Budući da se radi o novom modelu na tržištu, nema poređenja s istim mjesecom prošle godine. Istovremeno, Škoda je isporučila više od 5.000 jedinica modela Enyaq, čime je skočila na treće mjesto po prodaji protekli mjesec.
Volkswagen ID.3 je završio april na drugom mjestu, sa 6.932 isporučene jedinice (+34% u odnosu na april 2024.). Treće mjesto također zauzima Volkswagenov model, tačnije ID.7 (6.776 jedinica, +640%). Sljedeći na listi su Volkswagen ID.4, Kia EV3, Renault 5, BMW iX1, Škoda Enyaq, Tesla Model Y i Citroen C3 koji je zaključio top 10 listu.
Ovogodišnji pad Tesle najbolje koristi Volkswagen. Naime, njemački proizvođač je novi lider u prodaji električnih vozila na evropskom tržištu.
Povezane novosti
Novi Cupra Leon VZ stiže sa 325 KS i postavkama kojima izaziva Volkswagen Golf GTI
I dok drugi sve manje imaju želje za hot-hatch modelima, VW Grupa ne odustaje tek tako. Cupra je predstavila najsnažniji Leon s prednjim pogonom ikada, sa 325 KS i performansama koje izazivaju Volkswagen Golf GTI, jer na kraju krajeva nema koga drugog.
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.