Škoda Power Play je takmičenje u kojem Škoda auto kvartalno proglašava pobjednike u prodajnoj kategoriji, što je sadržano iz više segmenata prodajnog poslovanja: tržišno učešće, Mystery Shopping, briga o kupcu, instaliranje Škoda Connect aplikacije kod kupaca i niza drugih segmenata.
“U prvom kvartalu 2024. godine Bosna i Hercegovina je osvojila prvo mjesto na čemu smo zaista zahvalni i ponosno nosimo ovu titulu. Ovo inovativno interno takmičenje organizirao je gospodin Vlček i njegov tim u VE. Prva dva mjesta u našoj mreži ovlaštenih partnera osvojili su Hercegovina auto i Auto servis Omerčić i zajedno sa predstavnicima importera kao nagradu dobili jedinstvenu priliku prisustvovanja finalnoj utakmici IIHF Svjetskog prvenstva u hokeju između Češke i Švicarske,” izjavio je Ismir Omeragić Škoda brand manager u BiH.
“Kao 'šlag na tortu' ove nagrade bilo je gledanje finalne IIHF utakmice iz VIP lože/Sky Box-a koju smo dijelili sa najeminentnijim predstavnicima Škoda auta: Klausom Zellmerom koji je CEO Brenda, Meredith Kelly, globalnom direktoricom marketinga i Lubošom Vlčekom, generalnim direktorom prodaje za Evropu”, dodaje Omeragić.
Bosanskohercegovački predstavnici su imali priliku i sami stati na led i okušati svoju sreću u utakmici protiv kolega iz evropskih zemalja koje su ostvarile drugo, odnosno treće mjesto u gore pomenutom takmičenju.
Povezane novosti
Novi Cupra Leon VZ stiže sa 325 KS i postavkama kojima izaziva Volkswagen Golf GTI
I dok drugi sve manje imaju želje za hot-hatch modelima, VW Grupa ne odustaje tek tako. Cupra je predstavila najsnažniji Leon s prednjim pogonom ikada, sa 325 KS i performansama koje izazivaju Volkswagen Golf GTI, jer na kraju krajeva nema koga drugog.
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.