Škoda Power Play je takmičenje u kojem Škoda auto kvartalno proglašava pobjednike u prodajnoj kategoriji, što je sadržano iz više segmenata prodajnog poslovanja: tržišno učešće, Mystery Shopping, briga o kupcu, instaliranje Škoda Connect aplikacije kod kupaca i niza drugih segmenata.
“U prvom kvartalu 2024. godine Bosna i Hercegovina je osvojila prvo mjesto na čemu smo zaista zahvalni i ponosno nosimo ovu titulu. Ovo inovativno interno takmičenje organizirao je gospodin Vlček i njegov tim u VE. Prva dva mjesta u našoj mreži ovlaštenih partnera osvojili su Hercegovina auto i Auto servis Omerčić i zajedno sa predstavnicima importera kao nagradu dobili jedinstvenu priliku prisustvovanja finalnoj utakmici IIHF Svjetskog prvenstva u hokeju između Češke i Švicarske,” izjavio je Ismir Omeragić Škoda brand manager u BiH.
“Kao 'šlag na tortu' ove nagrade bilo je gledanje finalne IIHF utakmice iz VIP lože/Sky Box-a koju smo dijelili sa najeminentnijim predstavnicima Škoda auta: Klausom Zellmerom koji je CEO Brenda, Meredith Kelly, globalnom direktoricom marketinga i Lubošom Vlčekom, generalnim direktorom prodaje za Evropu”, dodaje Omeragić.
Bosanskohercegovački predstavnici su imali priliku i sami stati na led i okušati svoju sreću u utakmici protiv kolega iz evropskih zemalja koje su ostvarile drugo, odnosno treće mjesto u gore pomenutom takmičenju.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".