Škoda Power Play je takmičenje u kojem Škoda auto kvartalno proglašava pobjednike u prodajnoj kategoriji, što je sadržano iz više segmenata prodajnog poslovanja: tržišno učešće, Mystery Shopping, briga o kupcu, instaliranje Škoda Connect aplikacije kod kupaca i niza drugih segmenata.
“U prvom kvartalu 2024. godine Bosna i Hercegovina je osvojila prvo mjesto na čemu smo zaista zahvalni i ponosno nosimo ovu titulu. Ovo inovativno interno takmičenje organizirao je gospodin Vlček i njegov tim u VE. Prva dva mjesta u našoj mreži ovlaštenih partnera osvojili su Hercegovina auto i Auto servis Omerčić i zajedno sa predstavnicima importera kao nagradu dobili jedinstvenu priliku prisustvovanja finalnoj utakmici IIHF Svjetskog prvenstva u hokeju između Češke i Švicarske,” izjavio je Ismir Omeragić Škoda brand manager u BiH.
“Kao 'šlag na tortu' ove nagrade bilo je gledanje finalne IIHF utakmice iz VIP lože/Sky Box-a koju smo dijelili sa najeminentnijim predstavnicima Škoda auta: Klausom Zellmerom koji je CEO Brenda, Meredith Kelly, globalnom direktoricom marketinga i Lubošom Vlčekom, generalnim direktorom prodaje za Evropu”, dodaje Omeragić.
Bosanskohercegovački predstavnici su imali priliku i sami stati na led i okušati svoju sreću u utakmici protiv kolega iz evropskih zemalja koje su ostvarile drugo, odnosno treće mjesto u gore pomenutom takmičenju.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.