Škoda Power Play je takmičenje u kojem Škoda auto kvartalno proglašava pobjednike u prodajnoj kategoriji, što je sadržano iz više segmenata prodajnog poslovanja: tržišno učešće, Mystery Shopping, briga o kupcu, instaliranje Škoda Connect aplikacije kod kupaca i niza drugih segmenata.
“U prvom kvartalu 2024. godine Bosna i Hercegovina je osvojila prvo mjesto na čemu smo zaista zahvalni i ponosno nosimo ovu titulu. Ovo inovativno interno takmičenje organizirao je gospodin Vlček i njegov tim u VE. Prva dva mjesta u našoj mreži ovlaštenih partnera osvojili su Hercegovina auto i Auto servis Omerčić i zajedno sa predstavnicima importera kao nagradu dobili jedinstvenu priliku prisustvovanja finalnoj utakmici IIHF Svjetskog prvenstva u hokeju između Češke i Švicarske,” izjavio je Ismir Omeragić Škoda brand manager u BiH.
“Kao 'šlag na tortu' ove nagrade bilo je gledanje finalne IIHF utakmice iz VIP lože/Sky Box-a koju smo dijelili sa najeminentnijim predstavnicima Škoda auta: Klausom Zellmerom koji je CEO Brenda, Meredith Kelly, globalnom direktoricom marketinga i Lubošom Vlčekom, generalnim direktorom prodaje za Evropu”, dodaje Omeragić.
Bosanskohercegovački predstavnici su imali priliku i sami stati na led i okušati svoju sreću u utakmici protiv kolega iz evropskih zemalja koje su ostvarile drugo, odnosno treće mjesto u gore pomenutom takmičenju.
Povezane novosti
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 je uzdanica italijanske marke ove godine
Novi Alfin subkompaktni crossover nudi opciju pogona na sva četiri točka i hibridne tehnologije preuzete od Jeepa Avengera 4xe. Nazvan Junior Ibrida Q4, Alfin crossover postavljen je kao ključni adut Alfe Romeo u 2025. godini.
Renault 5 E-Tech electric je automobil godine 2025.
Renault 5 E-Tech electric i Alpine A290 proglašeni su ''Automobilom godine 2025.'' Rezultati su objavljeni na svečanosti koja se održala na Salonu automobila u Briselu.
Volkswagen u 2024. prodao 4,8 miliona automobila, manje nego godinu prije
Marka Volkswagen je 2024. prodala približno 4,8 miliona novih automobila. Prodaja njemačkog brenda je neznatno smanjena u odnosu na 2023. godinu.