Inžinjeri u Toyoti već neumorno godinama eksperimentišu s alternativnim pogonskim sistemima, a čini se da su na dobrom putu kada je hidrogen (vodik) u pitanju. Toyotina limuzina Mirai sigurno je najbolji primjer da japanski proizvođač ozbiljno razmišlja u tom smjeru i da vodik u perspektivi može adekvatno zamijeniti klasično gorivo.
Uz finansijsku podršku britanske vlade, Toyota je napravila prototip Hiluxa kojeg pokreće vodik. Projekt je započeo prošle godine, ali stvarni rad na ovom prototipu započeo je u junu ove godine. Zapravo, Toyota planira proizvesti ukupno 10 ovakvih prototipova. Oni će potom biti podvrgnuti rigoroznim testovima, da bi smo na kraju mogli govoriti o verziji koja će u serijsku proizvodnju.
Pogonski sistem sličan je onome koji koristi Mirai, a vodik je pohranjen u tank iz tri dijela smješten u podnicu. Baterija je postavljena u prtljažniku kako se ne bi žrtvovao unutrašnji prostor. S obzirom da je motor pozicioniran iznad prednje osovine, ovakav raspored ove tri komponente čini savršen balans samog automobila u vožnji, čija ukupna masa je ipak veća od klasične verzije.
Predstavnici Toyote procjenjuju da bi prototip Hiluxa, pogonjen vodikom, mogao preći više od 600 kilometara s punim tankovima. Takođe, vrijedi spomenti da je ovo i dalje skupa tehnologija, da se vodik dobiva hemijskim procesom (u gorivim ćelijama se spajaju vodik i zrak i tako nastaje električna energija), da je punionica vrlo malo, te da automobil na auspuh izbacuje čistu vodu. Na kraju, iskustvo u vožnji je jako slično vožnji električnog automobila.
Povezane novosti

BMW donirao motocikl papi Lavu XIV, bit će stavljen na aukciju u dobrotvorne svrhe
BMW je poklonio papi Lavu XIV motocikl R 18 Transcontinental. Dvotočkaš će biti stavljen na aukciju u oktobru u dobrotvorne svrhe. Prihod od aukcije bit će doniran nekoliko projekata za pomoć djeci u jednoj afričkoj zemlji.

Geely na bh. tržištu predstavio novi model Cityray
Kineska marka Geely je premijerno u BiH predstavila Cityray, novi kompaktni SUV u ponudi. Spoj savremenog dizajna, bogate opreme i napredne tehnologije kupci mogu dobiti po ulaznoj promo cijeni od 51.999 KM.

Porsche 911 Turbo S redizajn: Najsnažnija serijska 911-a razvija čak 711 KS
Ovo je novi 911 Turbo S “facelift” - najsnažnija serijska 911-ka u historiji marke, koja sada dobija hibridni motor i aerodinamičniju karoseriju zahvaljujući novom sistemu aktivne aerodinamike.